piątek, 29 listopada 2013

Co u mnie?

Hej, cześć i czołem! Tak, dziś znów piątek, a jak można zauważyć posty przeważnie pojawiają się u mnie w piątki, ale cóż, lepiej później niż wcale. Dziś w szkole akurat było luźno, ogólnie w tym tygodniu nie było żadnego sprawdzianu ani nic (cud) tak więc nie było tak źle. We wtorek w nocy zwijałam się z bólu i nie
spałam całą noc, więc zostałam w domu.. Wczoraj miałam jakiegoś pecha. Musiałam zrobić gwiazdki na technikę, problem był jednak w tym, że nie miałam kleju, dlatego mama kupiła mi super glue. Echh, ja oczywiście musiałam przedziurawić w jakiś sposób opakowanie kleju, cały się wylał na ręce, koc, a później (nie wiem jak) znalazł się na mojej twarzy... Siedziałam połowę wieczoru i próbowałam to zmyć, lecz bez skutków. Nie miałam kleju, gwiazdek, a wszystko było w kleju. Wcześniej do tego wylałam zupę na laptopa, tak, dzień pełen wrażeń... Dziś po lekcjach (chyba jak zwykle w piątki) coś mi i dziewczynom odbiło, haha, ale miło tak czasami się powygłupiać i pośmiać z byle powodu! Po szkole przyszły do mnie do domu, robiłyśmy sobie głupie zdjęcia, jadłyśmy, siedziałyśmy na fb itp. Później Patrycja na mnie usiadła i zaczęła mnie malować po twarzy, ciekawa jestem czy mi się to zmyje, haha. Jutro idę poszwendać się po mieście razem z Olą, a w niedziele pewnie będę uczyła się historii.
Za momencik idzie Rodzinka.pl, tak więc lecę oglądać, a po niej wezmę kąpiel i tyle z mojego piątku. Dawno nie było takiego typowego "sprawozdania" z minionego tygodnia, więc myślę, że raz na jakiś czas mogę się tak rozpisać :) To co kochani, udanego weekendu, buziaki!
Moja kolacja, ehe..
FACEBOOK
ASK

26 komentarzy:

  1. To miałaś pecha :D hah, ja też kiedyś wylałam na ręce klej glue.

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie miała żadnego sprawdzianu pjona :D
    Też idę na Rodzinę.pl XD

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy :))
    Hahah, to się nazywa tydzień pełen wrażeń :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście pechowy dzień :(
    Zapraszam do mnie
    http://junaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku tydzień to miałaś nie za ciekawy :) po prostu piątek 13 ;(
    dobrze że nic ci się nie stało ani laptopowi ;0
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pości Magda :)u mnie też posty pojawiają się w piątki bo w tygodniu nie mam czasu :))
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś jak byłam mała to sobie oko niechcący skleiłam super glue xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie zakochałam się w wyglądzie twojego bloga!!!
    Może chce mi ktoś zrb. jakiś fajny wygląd??
    Chyba zacznę wchodzić tu częściej!!!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post <3
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    Mi zawsze odbija w piątki xd

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to miałaś tydzień pełen wrażeń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, słabo z tym klejem. Rozpuszczalnik by pewnie załatwił sprawę, ale chyba nie polejesz nim sobie po twarzy, ani kocu, bo on by się odbarwił, a twarz....

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie miałaś w tym tygodniu nauki. ja miałam masę sprawdzianów i prac domowych ;c Śliczna jesteś <3

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No super jest tak czasami się powygłupiać z przyjaciółmi. ^^ Fajne fotki. :D Pozdrawiam. :))
    _____________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahah miałaś pecha :)) Fajnie że chociaż TY nie miałaś dużo nauki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oheheheh sweterek <333


    WEJDŹ , KOMENTUJ , OBSERWUJ !

    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/

    KOMENTUJ ,OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post *__*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. żeluuusie *o*
    http://jujuu-juju.blogspot.com/ zapraszam :)
    za każdy komentarz się odwdzięczam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post ;) śliczne zdjęcia ;) ogólnie blog świetny ;) obserwuję i liczę na rewanż ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja 2 lata temu sb dwa paluchy przykleiłam do blatu ;-; Jezu o to było..

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też żadnego sprawdzianu nie było.. :o (i bardzo się z tego niespotykanego powodu cieszę XD)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥