piątek, 22 listopada 2013

Kilka outfitów

Cześć wszystkim! Znów długo mnie nie było, ale z niczym się nie wyrabiam. Jestem roztargniona, niezorganizowana do tego zmęczona. Od dłuższego czasu już odliczam do świąt i dni wolnych, w sumie już nie wiele zostało. Jutro chcę iść kupić jakieś ozdoby do pokoju, niekoniecznie świąteczne, jednak może znajdzie się coś ciekawego! 
W ubiegły wtorek były moje 14 urodziny, lecz dla mnie to był zwyczajny dzień. Nie urządzałam żadnej imprezy ani nic w tym stylu. Dostałam parę drobnych prezentów i życzeń. Jeśli chcecie, abym pokazała co takiego dostałam piszcie to coś uda mi się wykombinować :) 
Ostatnio mam problem, z którym spotkała się zapewne każda dziewczyna, mianowicie: stoję przed szafą pełną ubrań i nie mam pojęcia co na siebie włożyć. Dziś zajrzałam do niej i przyszły mi do głowy pomysły na kilka strojów, które być może Wam się spodobają :)
bokserka new yorker / kurtka reserved / naszyjnik klik / spódnica klik / bransoletka house
bluzka h&m / kamizelka klik / leginsy nn / buty chińczyk
bluzka h&m / naszyjnik allegro / spódnica (?)

Przepraszam Was, że wszystko jest takiej beznadziejnej jakości, ale mój aparat już chyba zupełnie siadł i pozostało mi tylko czekać do świąt na nowy.

ASK
FACEBOOK

34 komentarze:

  1. Wszystkie outfity są śliczne, a szczególnie 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 mi się bardzo podoba. Chyba mam taką spódniczkę jak ty na 3 stylizacji :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta :) : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kurtki i kamizelki. *-* Ja też ostatnio z niczym nie wyrabiam. :c ehh.. Pozdrawiam. :))
    ______________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne outfity! :) i spóźnione wszystkiego dobrego okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 outfit mega :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy jest cuudowny!

    niksza.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne outfity. Mi osobiście bardzo spodobał się 1. <333

    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ostatni jest strasznie ładny. Do twarzy Ci w nim :)))
    Spóźnione, Wszystkiego Najlepszego!

    lacky-lacky-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobał mi się ostatni! Ale wszystkie są ładne... :) I nie przejmuj się aparatem, już niewiele pozostało... tylko 32 dni!


    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy najlepszy. Taki dziewczęcy. :)

    Przy okazji zapraszam do mnie: http://ms-claudia-henderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są śliczne ale strasznie podoba mi się 1 ! wszystkiego najlepszego spóźnione !
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarypista spódniczka :D;D;DD;;D;DD;

    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz tak wspaniałą figurę, że we wszystkim przepięknie wyglądasz! :)

    + informuję, że zmieniłam nazwę i adres mojego bloga na:
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są wszystkie :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie outfity są świetne, ale drugi najbardziej mi się podoba <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy outfit prześliczny ♥♥

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stylizacje, ale najbardziej przypadłą mi do gustu stylizacja numer 1. :)
    Tak, zrób wpis z prezentami, które dostałaś na urodziny. :)

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy outfit genialny! C;

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy outfit jest zdecydowanie w moim stylu. Podoba mi się :)
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne outfity, ale 1 najbardziej przypadł mi do gustu... dziewczęcy :)
    Ja też mam "rozwalający" się aparat, przyciskam na galerię, a on mi
    zdjęcie robi... Ja bardzo chętnie zobaczę Twoje prezenty!
    (Już po Twoich urodzinach, ale życzę Ci dużo szczęścia w życiu,
    mało zmartwień i spełnienia wszystkich marzeń)

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne outfity, mi najbardziej podoba się chyba pierwszy, chociaż ciężko zdecydować ;) Widzę edytowanie z photoscapem xd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne outfity, najbardziej widziałabym u siebie chyba 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog
    obserwujemy ? paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy outfit bardzo mi się podoba. Jest bardzo dziewczęcy. Nie chodzę na codzień w spódnicy, ale tą bym założyła z chęcią.

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥