środa, 13 listopada 2013

Dream

Leżę na zielonej trawie, a promienie słońca ogrzewają całe moje ciało. Rozradowana twarz, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Nareszcie czuję się szczęśliwa. W tle słychać śpiewające ptaki oraz czuć zapach wonnych kwiatów, a lekki wiaterek zdmuchuje włosy z czoła. Nikt nie krzyczy, nikt mnie nie ocenia, nikt nie prowokuje. 
Przeżywam beztroskie chwile z przyjaciółmi w tak pięknym miejscu, które nawet nie istnieje. Proszę, niech to trwa wiecznie. Chcę zostać tutaj, gdzie wszystkie złe myśli, zmartwienia zniknęły, w miejscu, do którego nikt wrogi nie ma dostępu, które jest po prostu idealne. Czuję się lekka jak piórko i nic ani nikt nie stoi mi na przeszkodzie do spełnienia marzeń. Wreszcie nabrałam odwagi i przełamałam się. Zrobię to. Ale zaraz... co się dzieje...?
Nagle znajduję się w łóżku, w ciemnym, dusznym pokoju. Tak trudno jest się z niego podnieść, tak okropnie się czuję. Spoglądam w lustro z myślą "co się stało z tą długowłosą pięknością? A gdzie moja suknia?". Zsuwam rolety do góry, a za oknem szary, bury świat. Nie rozumiem. O co chodzi? Co się stało z tą zielenią? Z tymi śpiewającymi ptakami i słoneczkiem? Z moim uśmiechem na twarzy i tym poczuciem szczęścia? Wracam do łóżka, wskakuję pod kołdrę...I wreszcie rozumiem... że to był tylko sen.

Chyba każdy przeżył coś podobnego. Wydawało nam się, że wreszcie jesteśmy kimś, kim zawsze chcieliśmy być. Kimś odważniejszym, silniejszym, zabawniejszym. Jesteśmy gotowi spełnić swoje marzenia, zrobić dosłownie wszystko. Jednak okazuje się, że to wszystko to jeden, wielki kawał, który spłatała nam wyobraźnia. Dalibyśmy wszystko, aby wrócić do tamtego świata i poczuć się choć chwilę takim jak wtedy, jednakże w życiu wszystko co dobre się kiedyś kończy i trzeba wrócić do szarej, burej rzeczywistości, przed którą nie da się uciec.
ASK
FACEBOOK

19 komentarzy:

  1. ładne fotki ;)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk. ^^ Taa.. ile ja bym dała żeby mieć już 18 lat i połowa moich problemów by zniknęła, może nie byłoby idealnie, bo wiadomo że nie wszystko jest proste i łatwe i zawsze znajdą się nowe kłopoty, problemy. Pozdrawiam. :))
    _______________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post :*
    Super to napisałaś, naprawdę : :-P

    Buźka :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh skąd ja to znam... Każdego dnia zasypiam z nadzieją na lepsze jutro,a budzę się smutna,zła i rozczarowana tą szarą rzeczywistością. Ile bym dała za jeden dzień tylko i wyłącznie dla mnie,bez zmartwień,trosk i poczucia niedopasowania do otaczającego mnie świata...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie opisane, ale nie co narzekać. Niedługo będą wakacje, wakacje będą znów! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat czegoś takiego jeszcze nie przezywałam. I nie mam zamiaru w najbliższym czasie. Może dlatego, że mi jest dobrze tak jak jest. ;)

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne notka. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, racja. Też czasem tak mam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie opisane :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) zaglądam tu regularnie już jakiś czas i bardzo mi się podoba :) oczywiście zostaję na dłużej i zapraszam do siebie + klikniesz w 3 linki zawarte w ostatnim poście, to dla nas bardzo ważne, oczywiście sie odwdzięczymy :) luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :3
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zgodzę się z koleżanką u góry. Moje życie jest piękne i nie potrzebuję marzeń. No dobra może czasem marze żeby mój blog był bardziej znany.
    Śliczne zdjęcia, bardzo lubię twojego bloga i cieszę się że w końcu napisałaś posta. :)
    Ciekawy post.
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się wzruszyłam choć to nie jest smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się wzruszyłam choć nie wiem czym. :)


    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie to.napisałaś. :)
    Fajne fotki. ^^

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetny jest ten post i proszę, pisz takich więcej! Pisanie takich krótkich opowiadań wychodzi ci bardzo dobrze, bo mnie zaciekawiłaś i wciągnęłaś :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powinnaś założyć bloga o opowiadaniach :3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥