sobota, 16 listopada 2013

New in

Kolejny tydzień przepełniony kartkówkami i sprawdzianami wreszcie dobiegł końca, chociaż i tak kolejny przed nami, ale nie ma co się przejmować, trzeba być dobrej myśli :) We wtorek mam urodziny, ale jest mi to jakieś obojętne, bardziej nie mogę doczekać się świąt. Moje dni znów dopadła rutyna, czyli wstać szkoła, nauka, spać. Weekendy spędzam w łóżku zupełnie nic nie robiąc i grzejąc nóżki na kaloryferku. Pogoda jest beznadziejna, więc w sumie nie pozostaje mi nic innego :( Zdjęcia wychodzą straszne, od samego rana do wieczoru jest ponuro i ciemno plus coś się dzieje z kartą pamięci w aparacie, grr!
No, ale na osłodę w tym tygodniu dostałam w końcu moją paczuszkę z sheinside. Jestem z niej mega zadowolona! Najbardziej jednak cieszę się ze sweterka, jest mega cieplutki i milusi, uwielbiam go! :) Tutaj link do niego KLIK Chcę Wam jeszcze pokazać moje nowości, które kupiłam już troszkę dawno, ale ich nie pokazałam. :)
bluza w babeczki KLIK bluza z pandą KLIK bluzka w koniki sh bokserka New Yorker
Miłego weekendu :)

ASK
FACEBOOK

31 komentarzy:

  1. No niestety - takie uroki jesieni.
    A twoje nowości są śłcizne<3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne bluzeczki : )

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w babeczki jest urocza. c; No i podoba Mi się sweterek, który masz na sobie na zdjęciu. Udanego weekendu :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę się doczekać świąt ♥
    Piękna ;))

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluza w babeczki jest świetna! :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tydzień będzie lepszy bo będą twoje urodzinki ^^głowa do góry
    Ja tez chce już święta ze śniegiem :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki! Także czekam na święta. :)

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości. Mam nadzieję , że pokażesz się kiedyś na blogu w bluzie z Pandą <3
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Też z niecierpliwością czekam na święta! *,*

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te bluzy na pierwszym zdjęciu są przecudne <3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bokserka! A mi najbardziej podoba się bluza z pandą :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy! Też zastanawiałam się czy s Sheinside nie zamówić tej bluzy z babeczkami, ale w końcu wzięłam inną ;)

    Mam prośbę mogłabyś kliknąć u mnie na banner Choies? Dla ciebie to tylko kilka sekund a dla mnie bardzo ważne. Z góry wielkie dzięki!
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna bluza ta z pandą ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne nowości ! uwielbiam Twoje włosy
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuszki, też czekam właśnie na paczke od Sheinside ciekawe kiedy przyjdzie.

    http://its-okey-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakieś śliczne te ubrania *o*
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie mogę doczekać się świąt!!! :) bluzka w koniki - śliczna <3 <3

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. paaaaandzia jaka łaadna ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza z pandą ♥♥♥♥ Ile ja bym za nią dała :(

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ubranka <3
    Dwie bluzy z pandą i babeczkami (?) uroczeeeeeeee ;3

    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez przypadek trawiłam na twojego bloga i bardzo mi się tu podoba! :) Zastaje na dłużej - obserwuje !


    konie-love-forever.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny sweterek :) Spodobał mi się Twój blog ;)


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie mogę już się doczekać Świąt :D Ja mam codziennie albo jakieś kartkówki albo sprawdziany więc jest nie za ciekawie :/
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ciuszki <3
    Wpadnij do mnie
    http/junaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo słodka! :)

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ile czekałaś na paczke z sheinside? :D

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥