sobota, 9 listopada 2013

Night

Cześć słoneczka! Chcę Was bardzo przeprosić, że bardzo dawno tu nie byłam, ale przez ten tydzień dosłownie z niczym się nie wyrabiałam. Codziennie jakiś sprawdzian, kartkówka. Cały ten stres mnie wykończył i weekend był mi jak najbardziej potrzebny. Dość nie dawno wróciłam z galerii, ale z niczym konkretnym nie wróciłam. Jeszcze po drodze razem z Patrycją zaszłyśmy do pizzerii i zamówiłyśmy sobie frytki, haha. Ja tam widziałam tylko sól, Patrycja wsypała chyba dwie torebki soli i kazała mi to samej zjeść, ogólnie coś nam odbiło :) No, a teraz zapaliłam sobie moją truskawkową świeczkę, która uwielbiam. Jej zapach jest po prostu cudowny, ale już prawie całą wypaliłam i zamierzam niedługo kupić jakąś nową. W home&you oraz w empiku szukałam typowo świątecznych, ale wszystko jest niestety bardzo drogie. Tak strasznie chciałam kupić nowe, świąteczne ozdoby do pokoju, ale niestety fundusze nie pozwalają. Może w dzień Świętego Mikołaja w skarpecie znajdę jakieś typowo świąteczne upominki? Dla mnie byłoby to dużo lepszym prezentem niż kolejna bluzka lub cokolwiek innego! Świąt wyczekuję już z niecierpliwością! Kocham ten zapach choinki w domu (co roku mam żywą), te ozdoby, świąteczne potrawy, achh. Myślałam, aby w tym roku zaopatrzyć się w typowo świąteczny sweterek, ale to świąt mamy prawie 2 miesiące, więc na wszystko jeszcze powinnam znaleźć czas!
Teraz słucham sobie muzyki, popijam jogurt, piszę z dziewczynami i po prostu odpoczywam. Miło wreszcie poleniuchować i nie przejmować się tym, że kolejnego dnia czeka mnie klasówka. Jutro kolejny, leniwy dzień, w poniedziałek też nic konkretnego nie planuję. Postaram się jeszcze dziś obejrzeć jakiś film, a za moment idę wziąć ciepłą kąpiel. Miłego wieczoru, kochani 
ASK
FACEBOOK

32 komentarze:

  1. podobają mi się bardzo pokoje przystrojone lampkami :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tak porozwieszane lampki w pokoju.. śliczne zdjęcia

      theendisthis.blogspot.com

      Usuń
  2. spspułczuję :(
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pokój :* współczuję :(
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wystroiłaś sobie pokój <3 Fajny telefon :)
    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie miałam zbyt dużo czasu :c
    Super zdjęcia <3

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi lampkami, pięknie to wygląda! ♥ Ojej, też jestem straaasznie zmęczona i muszę odpocząć! Miałam tyle sprawdzianów w tym tygodniu :/

    KLIK!!! - ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ozdobiłaś pokój! <3

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to samo, lekcje w szkole muzycznej mam codziennie do 20.00 a nawet czasami do 21. I te kartkówki, sprawdziany, masakra.
    Tak porozwieszane lampki u Ciebie wyglądają pięknie! Chyba się w takie zaopatrzę, ale na święta.

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny wygląd pokoju : )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wygląd pokoju! *o* Pozazdrościć. : > Pozdrawiam. :))
    _________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wystrój. Takie dni są najlepsze. A co do świąt to mi są w sumie całkiem obojętne. :/

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia! *,*

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wystrój pokoju. *-*

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super ! :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wystrój pokoju <3
    Masz iPhona, zazdro ♥

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny wystrój :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądają te lampeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wystrój :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna tapeta w tel ;D Pokażesz ją w całości? A i super lampki :33

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia <3 http://yourlifeinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny masz pokój <3
    Cudowne zdjęcia, z klimatem.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jejuś ale fajnie ci wyszły te dekoracje i świetnie to wygląda. ;)



    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na święta muszę sobie zrobić takie lapmki. Prześlicznie wyglądają i jest wtedy tak przytulnie <33

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!! Wspaniały design!! Rób tak dalej!!! <3333


    carlyyy-m.blogspot.com| zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie szkodzi że cie tu troszkę nie było. Sama mam cały tydzień zawalony testami. Nauczyciele po prostu nie mają serca! Co do postu- świetny, a zdjęcia cudowne. Serdecznie zapraszam na mojego bloga http://strawberry-milkshakee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już 21 listopada mam pierwsze testy próbne i też jestem zawalona nauką :)
    Mam nadzieję, że ze wszystkim się uporasz. xx
    Pozdrawiam :**
    http://lacky-lacky-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ślicznie ! ♥
    Ja zawsze w święta wywieszam światełka wokół łóżka ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. Jak mam być szczera, w Empiku wszystko jest drogie :D Podziwiam za zjedzenie frytek z solą, bo ja bym nie dała rady, haha! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Superr pościk ;*
    Zapraszam do mnie i Pozdro for you :3

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥