niedziela, 3 listopada 2013

Time's up

Długi weekend, choć długi, minął mi tak szybko, że nie zdążyłam się zorientować, kiedy nadeszła niedziela. W piątek oczywiście byłam z rodzicami na cmentarzu, a później pojechaliśmy na obiad do babci. Wróciliśmy do domu około 20 w sam raz, żebym zdążyła na "I wciąż ją kocham"! Obejrzałam ten film już drugi raz, a znów się wzruszyłam przy scenie, kiedy John czytał list dla swojego ojca. W sobotę pojechałam razem z tatą i Izą na zakupy. Najpierw zajechaliśmy do sacond handu, skąd wyszłam z nową bluzką, którą jakoś niedługo pokażę, a potem do galerii, gdzie szukałyśmy dla taty kurtki i spodni. Dzisiaj byłam tylko w Kościele, rodzice pojechali do znajomych, tak więc praktycznie mam dziś wolny dom. W tej chwili zapaliłam sobie świeczkę, popijam cieplutkie kakao i uczę się religii, później chyba będziemy wystawiać z Izą rzeczy na sprzedaż, a później umyję głowę i obejrzę coś w telewizji. Tak strasznie nie chce mi się iść do szkoły, echh, szczególnie przez trzy pierwsze dni, które są najgorsze... Ale jedyne co mnie pociesza, że poniedziałek za tydzień jest wolny i przepadnie mi dzień z najgorszymi lekcjami w całym tygodniu.
W czwartek być może w szkole będzie organizowana dyskoteka, ale tak szczerze to nie wiem czy chce mi się iść. Zawsze po dyskotekach choruję, a nie chcę mieć teraz zaległości, tym bardziej, że obiecałam sobie, że poprawię oceny. Pożyjemy, zobaczymy, nafaszeruję się witaminami i miejmy nadzieję, że wszystko będzie dobrze!

PYTAJCIE NA ASKU
LAJKUJCIE NA FACEBOOKU

29 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka
    zapraszam
    fashion-is-my-passion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś śliczna <3

      dopiero zaczynam: pastel-brain.blogspot.com

      Usuń
  2. mi też bardzo szybko minął ten weekend.. :)
    sliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyjeżdżam na cały długi weekend i nie będę miała odpoczynku :/
    Też niedługo będę miała dyskotekę xdd

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też tak bardzo nie chce się iść do szkoły :c

    Pozdrawiam ;*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nabrałam ochoty na kakao... :(
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna bluza ;)

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. ;)

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idź na dyskotekę, w szkole średniej już tego nie ma :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też bardzo szybko minął ten weekend i okropnie nie chce mi się iść do szkoły... Miałam oglądać I wciąż ją kocham, bo słyszałam, że to fajny film, no ale gości miałam.;/
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też szybko zleciał ten weekend, a co gorsza na samym siedzeniu w domu. :/ Jak ja nienawidzę listopada! xd To taki ponury miesiąc. :c Pozdrawiam. :))
    _____________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zawsze choruje po dyskotece xd


    Buziaki.
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Weekendy są zdecydowanie za krótkie, nawet te przedłużone :c A do feiri jeszcze tak daleko ! ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bój się mówic ''lumpeks" zamiast second hand, to nie jest nic strasznego ;) Bo czasem można tam naprawdę super rzeczy spotkac! Buźka ;-*

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś uwielbiam twoje włosy !
    obserwuje!!!
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze ci dyskoeteki *.* u nas dyskoteka jest 1 na cały rok szkolny, a mnie akurat na dyskotece nie będzie :)
    trzymaj się zdrowo :D
    zapraszam http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładne zdjęcia :)
    U mnie już nowy wpis, mam nadzieję że wpadniesz :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No Ja miałam aż cztery dni wolnego ...I nic nawet nie odpoczełam . A dzisiaj już do szkoły !
    Wytrwasz . ;3
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A u nas wolnego nie było :C a czemu chorujesz po dyskotekach ? :o
    aroxxr.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, ze jest dużo osób na sali, spoce sie, a potem wyjdę na podwórko, przewieje mnie i choroba gwarantowana ;/

      Usuń

  19. UUUU rude klłaki <33333#
    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham twoje piegi, są śliczne! ♥


    W związku, że podoba mi się twój blog, proponuję obserwację za obserwację. Co ty na to? Ja już, ale nq bloglovin :) Ty możesz też na bloglovin lub przez google reader, jak wolisz :)

    klik-marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Idź na dyskotekę, trochę się rozerwiesz. ;))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne włosy. :)

    http://ms-claudia-henderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki masz cudny kolor włosów *o*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :D
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka śliczna *o*

    Obserwujemy?:) Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu!:)
    http://dosia-dosiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, chciałabym mieć takie rude włosy :( *-*
    Extra post, ja też wtedy chodziłam na cmentarze, prawie cały dzień, nogi mnie tak bolały jakbym przeszła pół świat pozdrawiam i obserwuję :*
    Zajrzysz do mnie? wikulollol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥