piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki!

Jeszcze niedawno mogłoby się wydawać, że na zewnątrz widniało słońce, a temperatura była powyżej 20 stopni. Nawet nie wiem kiedy skończyło się cieplutkie lato, a rozpoczęła ta okropna jesień/zima. W sumie nie wiem jak to nazwać, pogoda jest naprawdę zaskakująca, dziś wiatr prawie zdmuchnął mnie z chodnika! Poza szkołą nigdzie się nie ruszałam, choć musiałam iść do kościoła, ale zostałam w domu, bo nie dość, że ta pogoda to jeszcze przeziębienie nie daje mi spokoju. No to tak, dziś mikołajki i w szkole był turniej mikołajkowy, ale szczerze mówiąc rok temu było znacznie fajniej. Kazali mi się przebrać za śnieżynkę, nie wiem w sumie po co, bo nic nie robiłam, ale okej, marzłam w spódniczce cały dzień ;c
Przez ostatnie dni wpadło mi NARESZCIE kilka dobrych ocen, poprawiam wszystko co się da, jednak to wciąż za mało, ale jeszcze drugie półrocze przed nami! Chciałabym chociaż przez te dwa dni wolnego nie myśleć o szkole, jednak to nie możliwe, ponieważ w poniedziałek mam sprawdzian z historii, angielskiego i kartkówkę z geografii, ech... Ale skoro trzeba to trzeba, żyję z nadzieją, że w poniedziałek mi się pogorszy i będę to wszystko mogła napisać w innym terminie haha.
Jak widać zmieniłam wygląd bloga i całkowicie dałam się ponieść świątecznej atmosferze haha :) Praktycznie żyję już świętami, w pokoju mam już parę ozdób, słucham świątecznych piosenek popijając kakao i zaglądając w okno, w którym widać, jak prószy śnieg, achh! W poniedziałek mamy klasowe mikołajki i wymieniamy się prezentami, potem pozostaje tylko czekać do Wigilii. Już naprawdę nie wiele zostało.
Od Mikołaja niestety nic nie dostałam, ech byłam niegrzeczna w tym roku ;c No, ale głowa do góry, może w poniedziałek dostanę jakiś ciekawy prezencik! Lecę po jakieś leki kochani, wesołych mikołajek!
Mam nowego tumblra, obserwujcie i podawajcie w komentarzach linki do swoich! :) MÓJ TUMBLR

38 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś! ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kubek i nowy wygląd bloga ;)
    Też czekam na Święta <3

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiatr jest okropny, a ja jeszcze mieszkam nad morzem i wszędzie jeżdżą karetki, autobusy nie jeżdżą, okropność. Fajny taki turniej mikołajkowy. A co na taki turnieju robicie? :o

    tumblr: naive-blonde.btumblr.com

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie były takie dyscypliny sportowe, ale że ja miałam spódnicę nie brałam udziału ;c rysowaliśmy jeszcze jakiś świąteczny rysunek :3

      Usuń
  4. Ten czas tak szybko leci, trochę tęsknię za wakacjami. Ale jeszcze tylko 6 miesięcy i znów będą!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego z okazji Mikołajek ;3
    Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym chciała śnieg u sb za oknami, ale zamiast tego mam deszcz i okropny wiatr!;c
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękny wygląd bloga :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rózgę chociaż powinnaś dostać, hiihi! :)

    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nic nie dostałam od mikolja ;c ehh ale w szkole chociaż dostałam:)
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wygląd bloga. Wykonujesz może szablony na zamówienie? Pozdrawiam

    sophie-matt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedy nadejdą ferie znajdę czas, żeby jakieś wykonać :3

      Usuń
    2. To my jesteśmy pierwsi w kolejce :D. Nasz email to mattandsophie1@gmail.com

      Usuń
  11. śliczna jesteś <3
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najjj <33
    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój nowy wygląd bloga jest świetny! Szybko wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też to szybko minęo. Masz śliczny wygląd bloga ♥

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ZA rok na pewno dostaniesz coś ; )
    Mój tumblr bearsyll.tumblr.com
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku ale masz świetny nagłówek ! *.*
    Najlepszego z okazji mikołajek kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest już masa sniegu.. no i do tego ten wiatr ..
    Śliczny wygląd bloga !!!

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 zdjęcie jest twojego autorstwa ? Jeśli tak to jest śliczne :*
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa :)

      Usuń
  19. Śliczny kubeczek <3 taki świąteczny <3

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ;) ! Chciała bym się z Tobą skontaktować w dość ważnej sprawie, czy mogła byś się do mnie odezwać na e-mailu? :) looocox@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie rude jest piękne! ; ) http://loveinspirationns.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie dziś spadł śnieg ;c

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam na post "Zespół, który odmienił moje życie" :) !

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny wygląd bloga,takie świąteczny awww *-*
    bardzo fajny kubek :D

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny, świąteczny wygląd bloga ;)
    http://interpretacja-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wygląd bloga, zdjęcia piękne a post ciekawy. Czytam cię od dawna i z każda notką ubóstwiam cię coraz bardziej :). Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga, będę wdzięczna karo-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post. ;d Miło się czyta. :*

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale śliczny, mikołajkowy wygląd! jej

    + informuję o zmianie adresu i nazwy bloga na:
    http://www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny zrobiłaś klimat bloga, świąteczny. Bardzo pasuje ♥
    Masz przeziębienie, z jednej strony to fajnie, bo może jak mówisz, nie pójdziesz w poniedziałek do szkoły :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Współczuję, a zarazem witam w gronie przeziębionych. Życzę rychłego powrotu do zdrowia, kochana!
    Również mocno odczuwam świąteczną atmosferę! ♥
    Mam pytanie: Skąd wzięłaś tło bloga? A może wykonałaś je samodzielnie?
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - rozdanie, zapraszam!




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog <3 o
    Bardzo ciekawie piszesz !
    obserwacja za obserwacje :) ! ?
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz śliczny świąteczny design :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥