środa, 11 grudnia 2013

Wait for christmas with me!

Cześć kochani, nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę uwierzyć, że do świąt zostało już tylko 13 dni! Pomyślałam, że do tego dnia mogę pisać posty wyłącznie o temacie świątecznym, taka jakby zimowa edycja! Dziś mam dla Was moje przygotowania do tego cudownego dnia.
Grudzień kojarzył mi się zawsze z ciepłymi kapciami, kakałkiem no i oczywiście jakąś dobrą książką. Czytanie to u mnie rzadkość, jednak w tym okresie zawsze nabiera mnie na to ochota. Pewnie jeszcze długo zajmie mi przeczytanie "Na zakręcie" Sparksa, którą pożyczyłam od Ewy, jednak liczę na to, że spodoba mi się i nie zasnę przy czytaniu jej. Pod choinkę również poprosiłam Mikołaja o ciekawą książeczkę, wydaje mi się, że w tym roku byłam dość grzeczna i spełni on moją prośbę...! :)
W ciepłym domu mróz i wiatr nam nie grozi, jednak w końcu kiedyś trzeba wyjść z tego cudownego ciepła na tą okropną lodówkę. Moja skóra jest bardzo wrażliwa i muszę o nią szczególnie dbać, by na mojej twarzy czy dłoniach nie pojawiła się skorupa. Jestem być może trochę przewrażliwiona na tym punkcie i nakładam tysiące tych maści nawilżających na twarz, jednak nienawidzę po prostu kiedy czuję, że mam chropowate miejsce np. między okiem a nosem. Jednym słowem mam bzika głównie na punkcie tych poniższych produktów!
pomadka nivea/ maska nawilżająca do twarzy planet spa/ krem do rąk neutrogena/ żel-krem do twarzy
hihi reniferek :)
Okres zimowy to również okres przeziębień, gryp i innych chorób, dlatego musimy szczególnie dbać o nasze zdrowie, abyśmy się na święta Bożego Narodzenia nie rozchorowali. Cieplutki szalik i rękawiczki są niezbędne, jak również różne ciepłe swetry i bluzy! W tym roku uzbierało mi się ich dość sporo, jednak w mojej szafie wciąż nie ma wciąż mojego wymarzonego sweterka w paski ;c
Niedawno zamówiłam nową czapkę i powinna jakoś niedługo dojść. Zapłaciłam za nią nie całe 9 zł, tak więc nie wiem czego się spodziewać. Mam nadzieję, że okaże się dość ciepła, bo jeszcze trochę czasu spędzę na podwórku bez czapki i zamienię się w sopel lodu :( 

Brr, wracamy z tego okropnego mrozu do pomieszczenia, teraz dokładniej napiszę Wam o dekoracjach do pokoju, o których już dość sporo opowiadałam we wcześniejszych postach. Jestem gotowa na święta w 100 %, a nawet i 200! W moim pokoju już od dawna znajdziecie świąteczne świeczki, czapki, kapciuszki i wszelkiego rodzaju inne rzeczy. Kocham urządzać pokój na różne okazję, jednak na Boże Narodzenie robię to z miesięcznym wyprzedzeniem! Lubię czuć tę atmosferę, to, że już niedługo nadejdzie ten magiczny dzień, w takim pomieszczeniu od razu przyjemniej spędza się czas :)
Jeśli chodzi o paznokcie, a dokładniej kolory paznokci to zdecydowanie są tą ciemne typu bordowy czy czarny. Te barwy zawsze kojarzyły mi się ze świętami i zapewne ozdobię nimi moje paznokcie już niedługo!
 Nie możemy zapomnieć przecież o ubieraniu choinki i prezentach :) Ja zazwyczaj ubieram choinkę dzień przed Wigilią. Co roku mam żywą i myślę, że już w przyszłym tygodniu rodzice wybiorą się po nasze świąteczne drzewko. Jeśli chodzi o prezenty, to myślałam o jakimś własnoręcznie wykonanym dla moich bliskich, jeszcze dokładnie nie wiem jaką niespodziankę im sprawię, jednak postaram się do weekendu coś wymyślić i wziąć się do pracy. Jak wspominałam troszkę wcześniej myślałam o książce jako o prezencie świątecznym dla siebie. Wcześniej miał być nim nowy aparat, jednak tata przełożył to na styczeń (znowu) bo uważa, że wtedy ceny trochę spadną. Szczerze, jest mi już to obojętne, czekam na niego od wakacji, więc miesiąc w jedną stronę czy w drugą nie robi dla mnie różnicy. Cieszę się, że w ogóle będę miała jakiś lepszy sprzęt, jak na razie zadowolę się moim starym Canonem :)
No, ale nie ma co narzekać, bo przecież nie prezenty są tu najważniejsze, tylko czas mile spędzony z rodziną! Prezenty to jedynie mały dodatek, który umila nam ten dzień jeszcze bardziej. Zostało mało czasu, dlatego czym prędzej chwytajcie za kartki długopisy no i do roboty, Mikołaj czeka! :)
Jak to mówią ludzie "Święta, święta i po świętach", w sumie racja- więcej tych przygotowań niż samych świąt. Jednak taki dzień obchodzi się tylko raz w roku i myślę, że warto poświęcić trochę tego czasu, by mieć co wspominać. Zawsze przed samym 24 grudnia oglądam filmy z ubiegłych lat, na których razem z siostrą rozpakowujemy prezenty świąteczne. Ach, ile krzyków i radości z jakiegoś tam wózka i lalki :) To wszystko wydawało się być takie magiczne, szukanie po podwórku Mikołaja i jego sań, szkoda, że te czasy już nie wrócą, ale trzeba żyć dalej i myśleć pozytywnie!

To by był koniec pierwszego posta z tej zimowej serii, na następny szykuję dla Was DIY, tak więc wpadajcie tu często, lajkujcie na facebooku i mam nadzieję, że spodoba Wam się wyczekiwanie świąt razem ze mną, do zobaczenia!

FACEBOOK

31 komentarzy:

  1. Jaki słodki kubek <3

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Ja też nie mogę uwierzyć że już niedługo święta. Zapraszam do mnie karo-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też, nie moje uwierzyć ze zaraz święta !
    Czekam na więcej postów z tej serii :)

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To zostało tylko 13 dni? :o
    Chętnie poczytam taką "edycje zimową". ♥ Paznokci nie maluję, ale ten bord tak ślicznie wygląda, że chyba sobie pomaluję :D

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie długie posty ;)) Też mam obsesję na punkcie różnych kremów do rąk i twarzy, ale nic nie przebije mojej obsesji na punkcie pomadek ochronnych, nie ruszam się bez nich z domu, a jak już jej niestety zapomnę to cały dzień czuję się nieswojo ;)
    Uwielbiam czytać książki, też chcę dostać jakąś pod choinkę, niestety nie mam zbyt dużo czasu na czytanie ich :(

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ; D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i blog :)
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, odwdzięczę się!

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku chce juz swieta !!a przez ten post jeszcze bardzieej !! Magdaiekne zdj
    http://wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też bardzo chce świąt,już nie mogę się ich doczekać!
    ja bardzo chętnie poczytam świąteczną edycję! <3

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny kubek :)
    JA CHCĘ ŚWIĘTA!!! :D
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne :) mam taką samą maseczkę :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Już tylko 12 dni ♥ Kocham czytać książki :)

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post,
    Święta już tuz tuż ;)
    Tak mało czasu ;)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękny desing bloga:)
    oh..to już za tydzień święta - ale fajnie<3

    U MNIE OBSERWACJA=OBSERWACJA^^
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny wygląd bloga <3

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. szalik jest świetny :D

    be-angie.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog <3 *o*
    Bardzo ciekawie piszesz !
    obserwacja za obserwacje :) ! ?
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award .Szczegóły u mnie .
    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jesteś i mam pytanie: czy byś mogła w następnym poście dać linka do mojego bloga a ja cię zaobserwuje i zrobie co chcesz? co ty na to? XD
    http://jessica1209240.blogspot.com/ Będe bardzo wdzięczna i na orawde zrobie wszystko co ze chcesz XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też nie mogę uwierzyć, że za niedługo już święta! Pamiętam jeszcze wakacje, a tu nagle już Bożenarodzenie się zbliża. :O

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Długi post - ale bardzo ciekawy :)
    Już się nie mogę doczekać świąt.
    Spodobał mi się twój blog, obserwuję <3
    I ten jego świąteczny wygląd ... Ahh! <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe posty, widać że wkładasz do nich dużo serca ! ! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kubek i lakiery ^^

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post! :)
    zapraszam na
    http://shinybluejeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Jeju, ja odliczam od listopada! Naprawdę nie mogę się doczekać świąt. ♥

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post. ;} Ja mam "List w butelce" Sparksa. Jeszcze nie zaczęłam jej czytać, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Masz rację, że trzeba dbać o zdrowie. Ja nie nosiłam ostatnio czapki, szalika i nawet kurtki nie założyłam jak wyszłam na chwilkę na dwór. A teraz mam tego efekty. Jestem chora, boli Mnie gardło, głowa, mam straszny kaszel. Dosłownie rozchorowałam się na same Święta, ale mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia. Pozdrawiam serdecznie :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. czemu usunęłaś posty czyli "Wait for Christmas with me!" ?

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥