wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt!

Cześć kochani, jak przygotowania do kolacji? Ja niedługo jadę do babci, gdzie będzie wujek, ciocia no i siostra cioteczna z rodziną :) Już nie mogę się doczekać kiedy spróbuję tych wszystkich potraw, myślę o tym od samego rana haha! Jakoś przed chwilą wróciłam ze sklepu kupić jakąś czekoladę dla mamy z okazji imienin. Swoje prezenty już dostałam, a ten najważniejszy, czyli lustrzankę dostanę jakoś w styczniu, chociaż i tak wiem, że tata się jakoś z tego wywinie i przełoży to na kolejny miesiąc. No, ale nie ma co narzekać, powinniśmy się cieszyć z dzisiejszego dnia, lecz szczerze mówiąc jeszcze nigdy 24 grudnia nie był mi tak obojętny jak dziś. Echh, jednak najważniejsze jest to, że będę mogła być z rodziną, z którą za często się nie widuję :) No i oczywiście kochani, chcę wam życzyć przede wszystkim zdrowia, bo z tego co czytam na waszych blogach dość spora część z was się rozchorowała na święta :( Abyście spędzili je w gronie rodziny, miło, szczęśliwie, góry prezentów oczywiście no i wszystkiego dobrego :)
Zdjęcia na szybko, niezbyt udane :c muszę już uciekać kochani, jeszcze raz wesołych świąt!!
jbc. spódniczkę mam z new yorkera, a koszulę z szafa.pl

29 komentarzy:

  1. U mnie już są wszystkie prezenty ;) xd
    Chcę już kolację<3
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaach święta :)) Śliczna spódniczka :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku wyjątkowo poczułam atmosferę świąt:)
    Wesolutkich !

    OdpowiedzUsuń
  4. WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

    http://dianaashe.blogspot.com/2013/12/christmas-giveavay.html - zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog!! Merry Christmas!
    Can we follow each other via gfc/bloglovin?

    Enter the giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt! ;)
    Ładna spódniczka. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już po wigilii. :D Świetnie wyglądasz w tej koszuli i spódniczce, masz cudowne długie nogi/

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Zazdroszczę figury :c
    Ja już po Wigilii haha :D
    Zapraszam: bukaziom.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci, żeby ta lustrzanka jednak pojawiła się w styczniu :)) A tak poza tym to Wesołych Świąt i dużo uśmiechu i radości :)
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie!
    Wesołych świąt :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świat

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych spokojnych ,radosnych świat i samych sukcesów w Nowym roku !
    Śliczne zdjęcia :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądałaś :)
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszula! Życzę ci również wesołych świąt i obyś jak najszybciej dostała swoją ukochaną lustrzankę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt! Świetne zdjęcia. :D

    wikaandwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wesołych świąt :*
    śliczna jesteś :3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie : )

    Mogłabyś pozadawać pytania o świętach w zakładce ''pytania'' na moim blogu? Potrzebne mi do nowego postu. Z góry dziękuję : *

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlatego, że Święta już się kończą życzę ci wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog, Może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Wigilię spędziłaś przyjemnie, w rodzinnym gronie i życzę Ci udanego Sylwestra, a także Nowego Roku, kochana! ♥
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  22. No nogi to ma fajne ... ;D Śliczna w ogóle ;)

    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :) http://pisanepasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥