środa, 22 stycznia 2014

Już niedługo!

Cześć wszystkim, kto już rozpoczął ferie? Ja mam od przyszłego tygodnia, jednak dziś zostałam w domu, bo czymś się zatrułam... Już tak nie wiele zostało do tych wolnych dni, nie wyobrażacie sobie jak już ich się nie mogę doczekać! Być może pojadę do Ewy na wieś, na lodowisko, coś się zawsze wymyśli, do tego nareeeszcie dostane mój aparacik! :) Wczoraj byłam z tatą w sklepie popatrzeć te co mniej więcej nas interesują. No i wczoraj była też wywiadówka, myślałam, że będzie gorzej, ale było okej, mam średnią 4.19 nie do końca taką sobie wymarzyłam, ale to przecież dopiero 1 półrocze.
Haha w poniedziałek troszkę zmarzłam, bo rozwalił mi się zamek w bucie, więc (ja inteligentna) postanowiłam iść do domu w tenisówkach, a śniegu jest u mnie po kolana. Mina mojej babci, kiedy weszłam do domu w kapciach, bezcenna! :) W sobote za to mam nadzieję, że uda mi się pojechać na Believe aa <3
Teraz sobie leżę i w sumie nie wiem co ze sobą zrobić, chyba pójdę pograć sobie w simsy czy obejrzę coś w telewizji. Dla tych co już mają życzę udanych ferii, a dla tych co jeszcze czekają, powodzenia w szkole :)

Na koniec jeszcze chciałabym Wam pokazać bluzkę z sacond handu, którą wygrzebała Iza, ale jakoś strasznie mi się spodobała. Może nie do końca nadaje się na taka pogodę jaką mamy, no ale na lato do szortów jest idealna. Hmm, trzeba będzie też popracować nad brzuchem.

39 komentarzy:

  1. Ja już zaczęłam ferie, aczkolwiek wolałabym mieć je troszkę później ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ferie zaczynam od następnego tygodnia, chociaż może i już się zaczęły, bo od poniedziałku siedzę chora w domu. Co do butów, to miałam kiedyś podobną sytuację, ale nie chciałam wracać w trampkach, więc na siłę but odpięłam i "działał" :D Śliczna bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka, ja mam już ferie :) ale jest zimno i nic mi się nie chce :/
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna koszulka i spodnie.
    Nie mogę szłaś do domu przez śnieg w trampkach. Hahaha.

    Pozdrawiam
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już ferie na szczęście. ♥ Boże, jaka piękna koszulka, naszyjnik i ten brzuch *-*

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka. ♥ Ja niestety ferie mam dopiero 17 lutego. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka i spodnie! <3

    ZAPRASZAM NA FILMIK W NAJNOWSZYM POŚCIE!
    lilianka-blog.blogspot.com







    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bluzka ♥

    ww.my-life-heart.blogspot.com

    http://mia-and-tia.blogspot.com/2014/01/kim-jest-mia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już mam ferie. <3
    Fajna ta bluzka. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm czekoladki ♥ Ja mam ferie od 24 :)

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta bluzka ♥
    U mnie ferie zaczynaja sie 1 lutego :)
    Cudowny blog obserwuję :*

    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna ta bluzka! :c
    Uwielbiam takie topy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zaczynam wolne za tydzień :))

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że sie "odtrujesz" xD Ślicznt łańcuszek! Ja ferie mam dopiero 17 lutego grr..

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne ta bluzka :)) Ja mam ferie od 3 lutego :)

    ♥MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka.. chcę taką chociaż wiem, że nigdzie jej nie znajdę :P Świetny naszyjnik i.... mam ochotę na czekoladki *_* Ja ferie zaczynam 26 stycznia :) Życze powrotu do zdrowia !

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spodnie :)
    Ja mam ferie od 1 lutego, już nie długo ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo fajna ;)
    Poklikałam w linki w poprzednim poście, też poklikasz? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Mi się bardzo podoba! Jeżeli Tobie spodoba się mój to co powiesz na wspólną obserwację? :*
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz fajnie ja ferie niestety mam pod koniec lutego :(

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się spodnie, w tym poście niżej to ja też uwielbiam bluzki z numerami:) natknęłam się przypadkiem, ale przypadł mi do gustu blog, więc obserwuję :)
    wpadnij :) taka-moja-gra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała bluzka ;)

    www.sassoustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te spodnie i bluzka <3 Czekoladki, tak dawno nic nie jadłam nic słodkiego, bo jestem chora. Ale czuję się już lepiej. My dopiero mamy ferie w lutym, słabo mam. :c
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka fajna, ja już mam ferie:D


    http://patricia-paatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowia! :* Ja już rozpoczęłam ferie i staram się jak najbardziej je wykorzystać :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż dziw, że taka perełka w sh! Świetna jest, idealna do spodni z wysokim stanem.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny naszyjnik!:)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja ferii jeszcze nie mam :D już niedługo..

    obserwujemy? odpisz u mnie xx
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękne te zdjęcia, zainspirowały mnie, aw! obserwuję bo ciekawie piszesz:)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawie piszesz.<3
    śliczna bluzka i spodnie
    ferie mam dopiero w połowie lutego, więc Ci zazdroszczę :)
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna bluzeczka. Ciekawie piszesz;) Ja już mam ferie! Pozdrawiam:*

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bluzka :) Udanego wypoczynku :D

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. naszyjnik najlepszy i bluzka sliczna <3 figurke masz piękna :*
    zapraszam do mnie gdzie mozesz wygrac do 70$ na wybraną rzecz z dostępnych w firmie oasap.com
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. średnia powyżej 4.0 to nie jest źle ale na koniec roku na pewno bd lepiej <3
    ja mam feria od 17 lutego ;-;
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w link ( klik klik klik) na samym dole, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejciu naprawdę super blog ja obserwuje? zaobserwujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę powrotu do zdrowia :)

    Aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥