niedziela, 5 stycznia 2014

Podsumowanie 2013

Hmm, w sumie minęło już parę dni odkąd mamy 2014 r. jednak jakoś nie potrafiłam zebrać myśli i napisać tutaj takiego podsumowania, jednak myślę, że wreszcie mi się udało. Zacznę od początku, czyli od lutego- właśnie wtedy podjęłam decyzję założenia bloga.

Luty
Byłam wtedy w 1 klasie gimnazjum. Wspominam ten okres nie najlepiej, miałam trochę kłopotów, do tego nauka szła mi przeciętnie. Mój wygląd od tamtego czasu bardzo się zmienił, przede wszystkim urosły mi włosy, ale myślę, że charakter również uległ pewnym zmianom. Stałam się silniejsza, nie daje już sobą pomiatać i nie jestem już tak bardzo wrażliwa, myślę, że to jeden z plusów :)
fajne zdjecia teraz znajduje xd

Marzec
W marcu pamiętam, że z niecierpliwością czekałam na Wielkanoc i nigdy nie zapomnę o tych przygotowaniach, jak i również Wielkanocy spędzonej u Wiktorii. W tamtym okresie próbowałam nakręcić mój pierwszy tag, ale kiedy teraz go oglądam śmieję się do łez. W tym miesiącu również po długiej przerwie zaczęłam czytać książki, więc ogólnie marzec wspominam miło :)
Kwiecień
W kwietniu często nie było mnie w domu i dużo czasu przebywałam z dziewczynami. Śnieg zaczynał topnieć i zbliżała się wiosna. Mogę powiedzieć z czystym sercem, że ten miesiąc był dla mnie najlepszym, jeśli chodzi o blogowanie.
Maj
W maju myślałam już tylko i wyłącznie o wakacjach. Praktycznie już nimi żyłam, olałam naukę, wychodziłam na podwórko i spędzałam czas ze znajomymi. Kwiecień i maj wspominam lepiej niż lipiec i sierpień, mimo że spędziłam je podobnie.
Czerwiec
Szczerze mówiąc z tego miesiąca zupełnie nic nie pamiętam, ale przecież zawsze mogę zajrzeć na bloga :) Pamiętam tyle, że pod koniec wyjechałam na wieś do babci, co było dla mnie obozem przetrwania haha, jednak jakoś kiedy teraz sobie o tym przypomnę nie było tak źle. Kto wie, może w tym roku też tam pojadę...? Haha, a może i nie.
Lipiec
Jedyne co pamiętam z wakacji to to, że spędziłam całe przed laptopem. Od czasu do czasu wychodziłam na podwórko, jechałam rowerem do miasta lub do galerii. Często dotykały mnie huśtawki nastrojów, raz miałam ochotę się śmiać, a raz płakać. To było bardzo dziwne uczucie i nie chciałabym, aby znowu to powróciło. Wolę jednak wspominać te chwile, w których uśmiech nie schodził mi z twarzy ;)
W sierpniu mało blogowałam, więc jakoś nie za wiele tych zdjęć... szkoda :(

Sierpień
No sierpień wspominam dużo lepiej niż lipiec, korzystałam z ostatnich chwil wakacji, jak tylko mogłam. Raz wychodziłam na rower, do kfc, na spacer. Wzięłam się w garść, podniosłam tyłek no i odeszłam od tego monitora, który zrujnował mi wakacje :/ Jakoś w tym miesiącu nawiązałam współpracę z firmą sheinside, także był to dość udany okres :)


 Wrzesień
We wrześniu poszłam już do 2 klasy gimnazjum. Rok szkolny szczerze mówiąc dość sporo zmienił w moim życiu, zmieniłam się ja. Porównując mnie na początku i na koniec roku jest spora różnica. Kto czyta mnie być może od początku na pewno to zauważył :) W tym miesiącu było mało nauki, także każdy dzień spędzałam na podwórku, dobrze to pamiętam. Haha siedziałyśmy z dziewczynami do 20 i śpiewałyśmy, piłyśmy Roko i mogę powiedzieć, że od tego czasu zaczynało być już tylko lepiej! Niestety jednak we wrześniu zupełnie nie blogowałam, mam tylko 4 posty, bardzo tego żałuję. Blog bardzo na tym ucierpiał i straciłam sporą część czytelników, ale czasu nie cofnę, echh szkoda, nawet nie mam żadnych zdjęć z tego miesiąca :(

Październik
Wtedy wróciłam do regularnego blogowania. Pamiętam również, że w tamtym okresie dużo przebywałam na zewnątrz, mnóstwo kolorowych liści na drzewach- to bardzo poprawiało mi humor i jakoś sprawiało, że życie stawało się lepsze, dziwne prawda? :) 
Listopad
W listopadzie miałam urodziny, także był to miesiąc dość przyjemny. Wtedy z niecierpliwością czekałam na Boże Narodzenie, ale im bliżej 24 grudnia tym bardziej moja radość z nadchodzących świąt słabła... :( W tym miesiącu miałam mnóstwo nauki, ale tez mnóstwo czasu do leniuchowania także pamiętam to tak: łóżko, szkoła, łóżko, szkoła, więc nie wiem co ciekawego jeszcze mogę opowiedzieć :)
Mój styl bardzo się zmienił, chociaż na blogu wcześniej rzadko dodawałam jakieś outfity. Nie widziałam w sumie potrzeby umieszczania czegoś takiego, ponieważ codziennie nakładałam bluzkę w paski lub koszulę z kołnierzykiem.

Grudzień
No i mamy miesiąc, w którym główną tematyką na moim blogu były święta. Tak, pełno świątecznych zdjęć. Skoro zbliżamy się do końca mogę powiedzieć iż odnosze wrażenie, że mój blog był kiedyś ciekawszy. Robię co w mojej mocy, jednak to wciąż za mało. Hmm, a może jednak nie jest tak źle jak mi się wydaje?
Post jest mega długi i pewnie nikt nie przeczyta go od A do Z, pewnie mi też by się nie chciało. Nabrałam ochoty na wspominki, chciałam cały rok dokładnie przeanalizować, tak dla siebie. Powtarzam sobie, że 2013 był okropny, jednak mimo wszystko zdarzyło się wiele miłych rzeczy, m.in założyłam bloga, nawiązałam współprace, wszystko zmieniło się na dobre pomijając te wszystkie upadki, gorsze sytuacje. Miejmy nadzieję, że 2014 będzie taki jak końcówka 2013 haha, życze wszystkim szczęśliwego roku 2014 ;)

30 komentarzy:

  1. Czytam twój blog od lutego. Jest na prawdę świetny, jesteś bardzo ładna a swoimi rudymi włosami wyróżniasz się z tłumu. Wiesz tylko czego brakowało mi zawsze w twoim blogu? Notki tematycznej. Ale nie takiej oklepanej o cięciu się czy tolerancji. O temacie, którego jeszcze nikt nie widział. Chętnie bym o tym poczytała. To może byc sytuacja bądź typ człowieka, który cię denerwuje. Zachowanie ludzi czy inny pogląd na świat.

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. takie długie to podsumowanie ,ale bardzo fajne :)
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mów nigdy, ja doczytałam do końca, bardzo lubię takie roczne podsumowania :) Fajnie tak powspominać, co się wydarzyło, a najfajniejsze jest to, że blog tak bardzo w tym pomaga! :) Niestety nie mogę powiedzieć, czy kiedyś Twój blog był lepszy, czy ciekawszy, bo trafiłam na niego dopiero niedawno, jednak myślę, że nie patrzysz na niego wystarczająco obiektywnie ;) Ja bardzo lubię na niego zaglądać :)
    Trzymaj się ciepło! :) (kocham Twoje włosy <3)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne podsumowanie <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Obserwuję :)
    Zapraszam do nas : give-us-a-reason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu zmian. Przeczytałam od A do Z :)
    alekssandrasssss.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam całego posta :) Chętnie bym zobaczyła na twoim blogu jakąś notkę tematyczną, albo filmik, np. 5 typów dziewczyn/chłopaków, których nienawidzę. Takie filmiki uwielbiam :)
    Tak bardzo zazdroszczę włosów :(
    bukaziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie 2013 rok był bardzo dobry! :) I mam nadzieję, że 2014 będzie równie udany! :))
    Szczęśliwego nowego roku!
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko podsumowałaś! :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne podsumowanie! :D Super to zrobiłaś :D Ja najlepiej wspominam pewnie grudzień ii sierpień :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe podsumowanie.Ja też lipiec praktycznie spędziłam przed monitorem laptopa i mało blogowałam.Ale w sierpniu ruszyłam tyłek tak jak ty i korzystałam z wakacji :)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie! I oczywiście śliczne zdjęcia. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne, ciekawe podsumowanie :D
    Masz cudowne włosy, zazdroszczę Ci tego koloru! ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne podsumowanie ^^ Bardzo lubię twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra podsumowanie ;)
    _______________________
    A ty może wpadniesz do mnie i dodasz u mnie komentarz? ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo śliczna kurtka jesienna i śliczne zdjęcia, na których bardzo fajnie się prezentujesz. Myślę, że w listopadzie ja również miałam taki okres leniuchowania, czyli tak jak napisałaś w poście szkoła, łóżko itd. Życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszym, zarówno w życiu jak i w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Post jest dłuuugi, ale porządny. Chyba jedynie ty z wielu blogerek które czytam, podsumowałaś każdy miesiąc.
    karo-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja przeczytałam całe! Takiego podsumowania jeszcze nie widziałam, ale jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne podsumowanie :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie rude włoski! śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam cały post, wymiękałam już na maju, ale dalej czytałam xd
    http;//weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dokładnie wszystko przeczytałam :) bardzo fajne podsumowanie!
    wszystkiego najlepszego w nowym roku i oby był on lepszy!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne podsumowanie ;)
    ula-ulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę powiedzieć że nie widziałam na blogach . W taki sposób , takiego świetnego opisanego roku ! Ja również miałam huśtawki nastroju w lipcu :)

    masz szanse wygrać design bloga więc również zapraszam http://wika-moda.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wymarzony-wyglad-bloga.html#comment-form

    Mój blog; wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jezuuuuuuuuuuu jaka ty jesteś piękna aw *w*
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, mogę liczyć na odwiedziny od ciebie? ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne podsumowanie <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeczytałam cały post. Fajne podsumowanie. Twój blog, był pierwszym blogiem jaki zaczęłam czytać. Do tego czytam go od pierwszego postu. Jest świetny...
    Zapraszam do mnie: http://life-justi-or-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥