sobota, 11 stycznia 2014

Sheinside+Dresscloud

Próbuję ten post napisać od dobrego tygodnia, jednak bardzo zależało mi na ładnych, jasnych zdjęciach, a po powrocie ze szkoły niestety nie mogłam takich zrobić. Wczoraj nie byłam w szkole i nareszcie mi się udało zrobić zdjęcia naszych, a dokładniej mojej i Izy nowych kurtek. Zamówiłam dla niej czarny płaszczyk na wiosnę, sobie natomiast czarną skórzaną ramoneskę :) Na razie dumnie wiszą sobie w szafie, jednak kiedy tylko się ociepli od razu ujrzą światło dzienne!
moja kurtka- klik nie ma już jej :c
wybaczcie, że taka pognieciona ;c kurtka Izy- klik

Chciałabym Wam jeszcze napisać kilka słów o nowym portalu dresscloud.pl. Głównie chodzi tam o to, aby zbierać kryształki za swoje zdjęcia, które mają zainspirować innych użytkowników. Za zdobyte kryształki można wylicytować tzw. swopy, czyli przeróżne upominki kosmetyczne. Iza założyła tam konto i wstawia tam swoje, jak i również moje zdjęcia. Jeśli chcecie się zarejestrować: KLIK
Konto Izy: KLIK
A czy Wy macie już tam konto? Co myślicie o tym portalu? :)

30 komentarzy:

  1. Czemu nie masz już tej pięknej kurtki? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna kurteczka płaszczyk też. Ciekawa ta strona.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portal może być bardzo ciekawy. :) Zastanowię się nad rejestracją.
    Obie kurtki są cudne. ♥
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zaraz zarejestruje na t.poryalu :) cudne kurtki :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy <3
    M=Pierwsze słyszę o tej stronce muszę ją pooglądać ;)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero usłyszałam o tej stronie i chyba jednak nie jest mi za bardzo potrzebna, ale jest bardzo ciekawa. Co do kurtki to jest świetna, idealna na wiosnę, która mam nadzieję szybko do nas przyjdzie, mimo, że jest środek zimy.
    Widzę, że zmieniłaś design. Bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym portalu. ;)
    Świetne kurtki. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej stronie ;)

    _______________
    Zapraszam do skomentowania nowego postu!
    Jeśli zostaniesz u mnie na stałe to samo zrobię u Ciebie.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka bardzo fajna! :))


    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna te kurteczki! :) Też zastanawiałam się, czy nie zamówić sobie od nich taką jak ty wzięłaś, ale w końcu wybrałam inną :D
    Nie słyszałam nigdy o tym portalu...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska jest śliczna, szkoda, że już jej nie ma :c
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kurteczki.
    Portal wydaje się być ciekawy, ale konto na nim na razie nie jest mi potrzebne:)



    karo-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka! ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia..i widze ,że nowy desing..piękny <3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kurtki !

    www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kurtka :) Ja nie mam jeszcze konta...

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtki naprawdę ładne. Nie słyszałam nigdy o tej stronie, może później na nią zajrzę.

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. są śliczne ;)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. meeega *.*


    www.never-say-stay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :P Nominowałam cię do Liebsten Blog Awards. Więcej szczegółów u mnie :)

    its-okey-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ramoserka :D szkoda ze juz jej nie ma

    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam ten portal, moja kolezanka wygrala juz tam kosmetyki. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kurtki < 3 Nie mam konta na tej stronie ale ten portal wydaje się ciekawy :)

    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥