sobota, 25 stycznia 2014

Sunny

Hej kochani! 
Byłam pewna, że w pierwszy dzień ferii ledwo zwlecze się z łóżka o 13, a tu proszę- wyspałam się już o 11. Zjadłam śniadanko, trochę ogarnęłam w pokoju, no i teraz piszę do Was. Na dworze mimo mrozu, słonko dumnie świeci na niebie, dzięki czemu mam dość dobry humor. Tak, mój humor zależy właśnie od pogody. Kiedy jest pochmurno i pada deszcz mam ochotę schować się pod kocem z herbatą i jakąś dobrą muzyką. Chyba wykorzystam taki piękny dzień i pójdę wypróbować aparat na zewnątrz, a jutro być może pójdę z Izą zrobić jakieś zdjęcia na śniegu!

W tym poście chciałabym poruszyć temat obserwacji za obserwacje. Dostaję dużo komentarzy tego typu, czyli "Fajny blog, obserwujemy?" Mi osobiście nie zależy na dużej liczbie obserwatorów czy komentarzy, oczywiście bardzo miło jest mieć 1000 obserwatorów, ale co z tego, skoro tak na prawdę czyta cię mniej niż połowa tego? Nie bloguję dla sławy czy jak tam to nazwiecie, bloguję, bo to lubię. Jeśli spodoba mi się Twój blog, z pewnością go zaobserwuję. Skoro wolisz mieć 1000 obserwatorów i 100 komentarzy pod postem typu "fajny blog, fajny post" to proszę bardzo :) Ja nigdy nie komentuję żadnego wpisu przed przeczytaniem go. Radziłabym najpierw napisać coś na temat, a potem dyskretnie dodać link do swojego bloga, od razu inaczej podchodzę do sprawy. Postanowiłam, że od dziś nie będę akceptowała takich komentarzy, ponieważ mój blog to nie tylko darmowa reklama.
Tak wiem, moje skarpetki biją inne na głowę ;3
Na razie mam małą kartę pamięci i mogę nagrać 16 minutowy film, chcecie? Jak tak, to jaki? :)

73 komentarze:

  1. Dziekuje za kometarz u mnie! ;D
    Swietna jakos zdjec. I gratuluje nowego aparatu jakkolwiek to brzmi ;)
    Na dworze jest strasznie zimno, bylam na zakupach i strasznie zmarzlam, mimo, ze bylam z mama autem.
    Milych ferii. Mi jeszcze tylko tydzien zostal!
    Tez nie lubie takich kometarzy. Obserwuje, jak mi sie blog podoba, a nie aby zdobyc wiecej obserwatorow i miec pozniej tylko takie komentarza 'fajnie, wpadniesz do mnie?' mimo, ze ktos nawet nie przeczytal postu! ;-;
    http://to-wlasnie-ja-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczny kolor włosów! Mnie osobiście też wkurzają komentarze typu "obserwacja za obserwację?", a już szczytem jest "zaobserwowałam, teraz Twoja kolej", podczas, gdy nikomu nie obiecywałam, że go zaobserwuję...
    Jeśli chodzi o popularność bloga, o której wspomniałaś, owszem, chciałabym, aby mój blog był popularny, ale na pewno nie na tyle, żeby jak o Maffashion, czy Deyn pisano o mnie na pudelku...
    Proponuję nagrać filmik HAUL wyprzedażowy, bo bardzo lubię takie oglądać :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas akurat słońce nie świeci, a pada śnieg <3 Czekam na nowe zdjęcia, a szczególnie w zimowej scenerii! Życzę udanych ferii, mi niestety został już tylko tydzień wolnego :c Myślę, że w twoje będzie o wiele lepsza pogoda niż moja, gdyż mieliśmy ciągle deszcz :c

    http://nusiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze muszę czekać na ferie :(
    Świetna notka :*

    Zapraszam do mnie
    alaa-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę to samo na temat obserwacji za obserwację, moja koleżanka tak robi ale ma prawię zero komentarzy. Też myślałam nad tym aparatem. Zrobisz jego recenzję ?? I czekam na filmik nie ważne ile ma minut ;) ♥mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz go poki promocje, bo naprawde warto! :)

      Usuń
  6. Ja mam ferie od następnego tygodnia. Masz rację wiadomo dobrze jest mieć 100 lub 1000 obserwatorów , ale co z tego jeśli będzie tylko 50 komentarzy i wszystkie typu "obserwacja za obserwacje" ? A tak wg to śliczne zdjęcia kocham twoje włoski <3
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ferie od 17 lutego. Ja dzisiaj wstałam o 7 rano - cud normalnie! Też nie lubię gdy ktoś wchodzi na mojego bloga tylko po to aby się zareklamować. Albo gdy kilka razy dziennie na mejla dostaję wiadomości czy zareklamuję bloga który ma 5 obserwatorów, poprostu w takich momentach wariuję!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mm piękne zdjęcia <3
    ferie mam za tydzień i nie mogę się już doczekać:)
    best-frieend.blogspot.com ~ ♡ zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo jak ty myślałam, że wstanę o jakiejś 13 jednak obudziłam się dosyć wcześnie- o 10. Na dworze mimo, że świeci słońce to i tak jest wielki mróz więc na sesję wybiorę się trochę później.
    Jeśli chodzi o obserwacje za obserwacje to uważam tak samo. Rozumiem blogerki, które dopiero zaczynają i mają po 10 obserwatorów. Jednak czasami kiedy wchodzę na jakiegoś bloga, patrzę 700 obserwatorów, kończę czytać nowy post, który jest sprzed tygodnia, a tam 5 komentarzy... po prostu śmiać się chce :P
    Już w poprzednim komentarzu przy twoim poście pisałam, że bardzo chciałbym Nikona i kiedy oglądam te zdjęcia pragnę go coraz bardziej ! ♥
    Z chęcią obejrzałbym jakiś podstawowy filmik, np. "My morning routine" :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że masz dobry dzień ja na razie jestem w dołku ...tydzień do ferii a z książek nie ma jak wyjść

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi prawię co dziennie przychodzi ze 20 kom .. czy obserwacja za obserwacje . Nie nawidzę takich spamów uznałam że będę je usuwać
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mooże nagraj room tour?

    jesli spodoba ci sie moj blog, proszę zaobserwuj <3!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też słoneczko grzeje, tylko ledwo wytrzymuję z tym mrozem. Nos mi prawie odpadł jak szłam do sklepu. Też mam na szczęście ferie, które za tydzień się kończą :(

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest bardzo mroźno :c
    Śliczna jestes:*:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój humor również zależy od pogody.
    Też tak mam,że gdy świeci słońce to z łóżka wstaję szybko i z uśmiechem na twarzy,ale gdy pada deszcz chciałabym siedzieć cały dzień w łóżku ubrana w ciepły sweterek oglądając cały dzień telewizor lub siedzieć na kompie.

    Bardzo fajny spot :*

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dokładnie tak samo co do pogody.
    Zgadzam się w 100% co do pustych komentarzy i obserwacji za obserwację.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o filmik to bardzo dobry pomysł ;)
    i świetnie, że blogujesz z pasją, bo to przekłada się na bardzo dobrą jakość bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! :)
    Obserwuję bo bardzo mi sie podoba twój blog <3

    Zapraszma do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tutaj pierwszy raz ,ale to się zmieni :)
    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie lubię komentarzy typu "fajny blog zapraszam do mnie". Śliczne zdjęcia, czekam na filmik. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również nienawidzę tego typu komentarzy, dobijają tylko.

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne skarpetki . Nie wyróżniają się aż tak , ale ja mam białe ;p

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też denerwują tego typu komentarze. Uważam, że najważnejsi są prawdziwi czytelnicy, których niestety jest mniej.
    Ja niestety ferie mam dopiero za 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne zdjecia :D pewnie ze chcemy filmik ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia :3
    U mnie też dzisiaj wyszło słoneczko :3
    blue95strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ty jesteś ładna!!! blog jest świetny i ciekawie się czyta <3 zapraszam do siebie http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super foty, masz genialny kolor włosów! :D
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia :D Napiłabym się teraz takiej herbatki z cytryną :D fajny blog-rewanż ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje samopoczucie też zazwyczaj zależy od pogody : D .
    Śliczne zdjęcia : ) . Pozdrawiam ! + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia, jesteś taka ładna *.*
    A co do filmiku to byłby bardzo dobry pomysł, może zrób jakiś TAG albo haul zakupowy ? :3
    Świetny blog, śliczny design <3

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w pierwszy dzień ferii wstanę wcześnie i zacznę robić coś kreatywnego, nie ma co tracić czasu. :D
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dzisiaj wstałam o 16 O.o filmik z chęcią jakiś obejrzę :) Ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie w taką pogodę to tylko spać, ja dziś pracowałam także nie miałam szans spać do 11, jutro nadrobię ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do obserwacji za obserwację, to jestem tego samego zdania co ty :) Jestem na twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba, więc obserwuję :)

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam to samo z tym "obserwacja za obserwację". Początkujący bloggerzy wstawiają takie komentarze -,-

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację... Zasada obserwacja za obserwację ani trochę mi nie odpowiada... ;o
    Przyczynię się jednak do tych 1000 obserwatorów :)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też wkurzają mnie takie komentarze. Są bezsensowne. Po drugie - po co 1000 obserwatorów, jeśli komentarzy jest np. tylko 5?

    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Może room tour, albo lookbook?

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój humor też często zależy od pogody. ;)
    Ładne zdjęcia. ;*

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój humor też zależy od pogody ;)
    Śliczne te zdjęcia *o*
    Może nagraj jakiś tag?

    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja to czasami dostaję komentarze, w których od razu jest napisane obserwacja za obserwacje? Już nawet to fajny blog sobie darują :D Zwykły spam, ludzie myślą, że to coś da. Ale co na to poradzić?...

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i mi się spodobał. Ładny masz kolor włosów. Mój humor też zależy od pogody.
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie brakowało słońca, był straszny mróz i kiedy wyszłam na zewnątrz, miałam ochotę od razu wrócić do domu ;) Ja w ogóle nie akceptuję tego spamu, nie potrzebne mi komentarze w tym stylu, które mają na celu jedynie zareklamowanie swojego bloga ;<
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Taak, problem obserwacji za obserwację jak najbardziej znany, też tego nie znoszę

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zawsze czytam post, jeśli obserwuję bloga zawsze piszę o tym w komentarzu, ale rzadko podaję linka do bloga- przecież jeśli ktoś chce, to spokojnie go znajdzie ;)
    i tak oto masz nowego obserwatora- mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękniee ;3 ja chcę mieć lustrzanke ;d

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Przejrzałam kilka postów, masz piękne zdjęcia na blogu, śliczny nagłówek i wgl cudowny blog! Z chęcią bym obejrząła jakiś Twój filmik. Może ulubieńcy miesiąca?
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja ferie dopiero 17 lutego :c
    świetna jakość zdjęć są śliczne <3
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w link na samym dole (pisze "kliknij" , będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz śliczny kolor włosów. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie obejrzałabym filmik " ROOM TOUR "
    Jeżeli zdecydujesz się taki zrobić, to poinformuj mnie o tym na blogu, ponieważ czeka mnie "remont" pokoju i szukam ciekawych inspiracji ♥
    Śliczna <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja własnie wstałam o 14 haha
    obserwuje:)
    http://szumdnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z tobą ;) Nawet jakby ktoś przeczytał twojego posta i po prostu napisał "fajny blog/post obserwujemy?" to tak jakby poszedł na łatwiznę. Choć ja zgadzam się czasem na obserwację za obserwację to tylko jeśli blog drugiej osoby mi się podoba ;)
    chery-basia.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgadzam sie z twoja opinia, chociaz czasami i ja tak robie jezeli nie potrafie napisac czegos modrego :) Sliczne zdjecia (:

    http://allaboutjoann.blogspot.com/

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdroszczę nowego aparatu... Też chciałabym mieć, ale u mnie to nie realne. Muszę zadowolić się tym co ma :(
    Możesz nagrać jakichś ulubieńców...
    http://life-justi-or-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Też tak uważam. Tylko prawdziwi czytelnicy będą komentowali z sensem i przeczytają do końca posta. Sliczne zdjęcia! ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny wygląd bloga, też tak uważam, nie znoszę komentarzy "fajny post" Wychodzi na to, że komentują tylko po to by zareklamować swój blog,.. Piękne zdjęcia
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę Ci koloru włosów - próbuje farbą uzyskać taki kolor ale słabo idzie, a ty masz taki naturalny *.*

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie też świeci słońce :) też może pójdę dziś na zdjęcia :)
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne są zdjęcia,też nie lubię takich komentarzy.Ja mam ferie dopiero za tydzień,ale w szkole już widzę że wszyscy tylko wyczekują do przerwy.
    http://zuuzablog.blogspot.com/
    http://zuziaela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Uważam dokładnie to samo, te wszystkie komentarze są strasznie wkurzające:/


    http://patricia-paatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia!!!!! ;*

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Uroczy kubek!
    Masz piękne włosy, ogólnie jesteś bardzo ładna. Do tego ta świetna jakość zdjęć. I na dodatek w pisanie postów wkładasz całe serce, na prawde kochasz to co robisz :)
    Oczywiście obserwuję, ponieważ masz cudownego bloga!
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ja nie uznaje obserwacji za obserwacje:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam:):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super jakość zdjęć, a posta czyta się bardzo miło!
    Absolutnie zgadzam się z Tobą, co prawda dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem ,ale wyobrażam sobie jakie to musi być irytujące..
    Jakiej używasz lustrzanki ( to jest lustrzanka prawda?) ? :) Jesteś bardzo ładna i ja również uważam, iż widać że kochasz to co robisz.. :D
    Jeżeli będziesz miała ochotę to możesz mnie odwiedzić na mój blog: http://loveisallyouneed09.blogspot.com/
    Pozdrawiam: Loveisallyouneed ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie przeczytałam poprzedniego posta :( Teraz już wiem że to Nikon D3100 :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdziwiłabym się gdyby pod tym postem pojawiły się takie komentarze :)
    Może "Tag o mnie" ?
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie niestety nie ma śniegu :/ Ja aktualnie zbieram na Nikona ;)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. teraz wszedzie ta obserwacja za obserwacje......

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też mam dobry humor z powodu tego słonka ;33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Oh tak zgadzam się z Tobą w stu procentach. Cieszę się, że nie tylko ja mam takie archaiczne podejście. Ojej na pierwszej fotce wyglądasz jak Łucja (z lucy and lucy).

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥