środa, 1 stycznia 2014

Z małym opóźnieniem

Cześć wszystkim, wiem, że nie było mnie tu troszkę długo, ale ostatnio zupełnie nie czuję chęci do blogowania, do tego psuje mi się karta pamięci w aparacie, jak i dobrze wiecie sam aparat. Myślę, czy nie zrobić sobie krótkiej przerwy, aby nabrać pomysłów, chęci i tego wszystkiego...
No tak, wczoraj był Sylwester, a ja spędziłam go na skypie z Ewą... No nie narzekam, ale w poprzednich latach dużo lepiej się bawiłam. Macie jakieś postanowienia na 2014 rok? Ja mam całą masę, ale znając mnie zapomnę o nich już niedługo.
A wracając jeszcze do tematu świąt, wspominałam, że pokażę Wam dokładniej moje prezenty (ciuchy).
W spodniach zakochałam się od pierwszego wejrzenia, marzyły mi się takie od dawna i wreszcie je mam. Cud w ogóle, ze znalazłam swój rozmiar.
Hm, czy tylko ja idę jutro do szkoły? Głupota, mogliby nam odpuścić te dwa dni, ale z drugiej strony nie mam nic ciekawszego do roboty. Codziennie budzę się o 12, wstaję ciemno, kładę się- ciemno. Już przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo nienawidzę zimy -.- Gdyby spadł śnieg może jakoś by się rozjaśniło, ale nie chcę też codziennie po szkole wracać mokra. Echh, no nic, ja się z Wami żegnam, pewnie jakoś jeszcze niedługo tutaj wpadnę pokazać nowości z Sheinside, papa.

22 komentarze:

  1. mam postanowienie jak co roku,ale nie wiem czy się spełnią :D
    ja też jutro idę do szkoły,ale nie chce ;<

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne cisuzki ! jeżeli potrzebujesz przerwy to ja są zrób :)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami taka przerwa od blogowania jest potrzebna. Moja trwała 5 miesięcy... jednak wróciłam z jeszcze większą energią(?). Ale nie przesadzaj z nią! Lubię czytać Twojego bloga ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam masę postanowień! Świetne spodnie!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzymy Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Mamy prosbę : kilkniesz w linki pod zdjęciami w tym poście http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem przerwa jest potrzebna :) Ja mam zamiar zacząć oszczędzać :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są te twoje nowe spodnie. uwielbiam twój blog, będę tęsknić jak zrobisz sobie przerwę ;)
    ula-ulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te spodnie z Bershki. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie idę jutro do szkoły, nam na szczęście zrobili wolne. ;)
    Fajne ubrania. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróci ci wena. Fajne rzeczy. Tez nie lubię zimy :)
    domiiibloggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty, pozazdrościć. ^^
    Ja również miałam iść do szkoły, na te dwa dni, ale, niestety, jestem chora i zostaję w domu. :C
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się te spodnie! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak mam z tymi postanowieniami, również w tym roku, mam ich naprawdę wiele i chciałabym bardzo, by udało mi sie wszystko zrealizować, ale nie wiem sama, czy wystarczy mi cierpliwości ;)
    Świetne spodnie! :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne spodnie <3i ogólnie wszystko takie sweet:)
    Szczęścia w Nowym Roku!!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dzisiaj szłam do szkoły... :c

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :) :) Śliczne ubrania :P

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ ---nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna ta bluzka z Shinsay :)

    http://mikiandbandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać,że święta udane :)

    iska-iskaa.blogspot.com -- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie spodnie są cudne :)
    Inne rzeczy też :D

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥