niedziela, 13 kwietnia 2014

Beneath your beautiful

Wiele z nas ocenia ludzi patrząc na ich wygląd, nawet ich nie poznając wyrabiamy sobie o nich opinię. Przyznajmy szczerze, mało kto podszedłby do dziewczyny w brudnych, porwanych ubraniach, całej rozczochranej i zaspanej, stwierdzamy, że nie ma najmniejszego sensu do niej podejść i nawiązać rozmowy, bo przecież jak ona wygląda? No i co, jeżeli inni znajomi nas z nią zobaczą? No właśnie, nadeszły takie czasy, że jeżeli nie masz markowych ciuchów lub jakiś gadżetów u większości społeczeństwa nie istniejesz. Musisz mieć coś ciekawego do zaoferowania, aby móc spędzać z nimi czas. To obłęd, ponieważ tu nie chodzi o "przyjaźń" z rzeczami materialnymi, tu chodzi o przyjaźń z drugim człowiekiem, który zawsze będzie przy tobie, kiedy tego potrzebujesz i, z którym będziesz mógł porozmawiać na każdy temat. Nie ważne jakie ma ubrania, gadżety czy inne bzdety, ważne, że znaczycie dla siebie bardzo dużo i to jest w tym wszystkim najważniejsze.
Czasami warto zajrzeć do wnętrza człowieka, który wyglądem zbyt do siebie nie przyciąga. Może się jednak okazać, że ma dla ciebie do zaoferowania dużo więcej niż ci wszyscy w air maxach z iphonami, którzy nie widzą nic innego prócz czubka własnego nosa. Przekonałam się już mnóstwo razy, że nie należy oceniać książki po okładce, bo dość często nasz instynkt zawodzi i okazuje się, że wcale nie mieliśmy racji.
Prawdziwy przyjaciel powinien być osobą, która bez względu na to, co byś zrobił, zawsze, ale to zawsze ci wybaczy. W trudnych chwilach zrozumie co czujesz, zawsze doda słowa otuchy, to osoba, z którą rozumiecie się bez słów, z którą uwielbiasz spędzać czas i przy tym zawsze macie ubaw po pachy. Nie osobą, z którą możesz się pokazać, bo super wygląda i wszyscy będą ci zazdrościli, że zadajesz się z kimś takim czy coś, to nie o to chodzi w przyjaźni, zupełnie nie o to.
Jeśli chodzi o mnie, to mam parę takich wyjątkowych osób, przy których mogę być sobą i, które zawsze były, są i mam nadzieję będą przy mnie. Mówiąc szczerze nie lubię samotności, zawsze muszę kogoś przy sobie mieć, abym mogła mu trochę pogadać nad uchem zupełnie bez sensu czy też wyżalić się.
Czasami może wydawać się, że super piękna osoba w markowych ciuchach ma również świetny charakter, jednak okazuje się, że ta osoba uważa, że świat kręci się wokół niej. Podaję tu oczywiście tylko przykłady, bo przecież nie wszystkie osoby, które mają vansy, conversy, są zgrabne, ładne mają od razu okropny charakter.
Myślę po prostu, że aby oceniać innych lepiej spójrzmy na siebie lub po prostu poznajmy tą osobę i przekonajmy się jaka na prawdę jest, bo wygląd nie zawsze jest odzwierciedleniem duszy i w środku ta osoba może być zupełnie inna niż nam się wydaje. Wysilmy się trochę i zajrzyjmy pod tą "okładkę", aby przekonać się czy rzeczywiście mieliśmy rację.

________________________________________________________________________________________________________

Jeżeli chodzi co u mnie, to niedziela mija mi przyjemnie. Koło 13 pojechałyśmy z Wiktorią na rowery, po drodze zajechałyśmy do KFC, no a ok. 16 wróciłyśmy do domu. Po drodze jak na złość rozpadał się deszcz no i troszkę zmokłam, ale na szczęście zdążyłam w porę wrócić do domu. Teraz okropnie mnie wszystko boli i nie mam siły nic robić, jednak muszę przygotować materiały na projekt z angielskiego i nauczyć się chemii ugh... Pociesza mnie fakt, że jeszcze tylko 3 dni i wolne! Dam radę, w końcu tyle dni wolnych przede mną yaay 
Leginsy są z sinsaya, wspominałam o nich w ostatnim poście, bluza z sh, butki to conversy a plecak jest z vans :)
prześwietlone :(
No i na koniec selfieeeee
ahahahhaa :D
Jak Wam mija niedziela?
Co sądzicie o takim ocenianiu po wyglądzie?

ASK TUMBLR 
NOWY FANPAGE LAJKUJEMY https://www.facebook.com/pages/take-momentsblogspotcom/408637415944307?ref=hl

39 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Chciałabym by nie patrzono na człowieka i przez wygląd go oceniano :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 100%. Prawie każdy z nas jak widzi jakąś osobę to zgaduje kim on/ ona jest czy może jest zarozumiały, bo tak i tak wygląda czy jest pomocny, bo to i to. Często nasze przypuszczenia są trafne (np. wygląda tak pewnie, dlatego, że ma mało pieniędzy), ale nie należy nigdy skreślać kogoś z tak błahych powodów, jak wygląd. Przynajmniej nie powinno się, ale cóż żyjemy w takich czasach :(
    Niedziela mija mi spokojnie, odpoczywam trochę, ale muszę też odrobić lekcję itd., bo przez całą sobotę byłam poza domem ;) Więcej na moim blogu:
    cherry-basia.blogspot.com
    Świetny tumblr :* Obserwuje go, mój to itscreamdream.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy, zgadzam się że zaprzyjaźniamy się z człowiekiem, a nie z jego wansami, ajfonem itp.

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam, myślę, że takie gadanie nic nie zmieni, niektórzy ludzie po prostu będą oceniać po wyglądzie i nic tego nie zmieni..
    a niedziela mija mi bardzo przyjemnie, właściwie najlepszy dzień od dłuższego czasu:)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka..Nie lubię czasów w jakich żyję.

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny plecak :)
    Wiadomo, nie ocenia się po wyglądzie, ale niestety można spotkać osoby, które zadają się tylko z tymi, którzy modnie się ubierają.
    Niedziela niestety deszczowa ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah, super : **


    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest świetna! :) Ja już chcę wolne,też muszę jakoś wytrzymać te 3 dni w szkole..

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację. U mnie w szkole jest grupka dziewczyn, które przyjaźnią się tylko z osobami, które mają iPhona lub jakiś inny, markowy gadżet. A jak czegoś takiego nie masz, to obgadują Cię i poniewierają. A nie liczy się wygląd, czy to, że masz tego "iPhona". Liczy się to co jest w środku. :)
    Mi niedziela minęła bardzo fajnie. ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie ;c Teraz żyjemy w takich czasach, że jeśli koło kogoś przejdziesz, ta osoba od razu coś gada do innej osoby i patrzy tylko co Ty masz ubrane ;c A czy to jest najważniejsze? Ktoś ma gorsze ubrania, to już jest jakiś inny, nie chcemy się z nim kolegować, śmiejemy się z niego ;o Niech ta "idealna" osoba pomyśli gdyby ona taka była i z niej się tak śmiali...

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się nie oceniac po wyglądzie, chociaż wiadomo, że inaczej patrzy się na osobę, która o siebie nie dba.

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą... No cóż, nastały takie czasy, gdzie dla większości liczy się wygląd :/
    Uwielbiam tę piosenkę *.*
    Śliczne zdjęcia, szczególnie ostatnie! :)
    Pozdrawiam.
    ►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  13. Ocenianie po wyglądzie stało się codziennością XXI wieku. Tak, jak napisałaś nikt nie podejdzie do dziewczyny, która np. brzydko pachnie, bo kto coś sobie o nas pomyśli? Nienawidzę takiego szufladkowania ludzi. Ten ma fajne ciuchy - już go lubię, ona kupuje w lumpeksach - nigdy w życiu! A może tak na prawdę ten chłopak z markowymi ubraniami jest strasznie płytki, a ona, dziewczyna lumpeks jest miłą i uroczą oraz pomocną osobą? Jednak powiedzmy sobie szczerze, że człowiek może być piękny na zewnątrz i odrażający wewnątrz :)

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem to straszna głupota... wygląd to nie wysztko!
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjecia :)
    Niedziela jak niedziela- leniwa :) film w dobrym towarzystwie :)
    ocenianie po wyglądzie u mnie na NIE!

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twojego bloga ale też twoje włosy są cudne!

    Buziaczki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. taki jest niestety dzisiejszy świat - nie masz wszystkich rzeczy, które są na czasie to cię odrzucają. ale co zrobić.

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, co do oceniania po wyglądzie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie, nie wolno oceniać książki po okładce ;) Ładne selfie ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo przyjemnie czyta się twój blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ocenianie ludzi po wyglądzie jest żałosne.
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja uwazam ze to jest potrzebne. Oczywiscie nie mozna popadac w skrajnosc i jako wyznacznik dobrego gustu brac posiadanie iphona, vansow itd.
    Tak na prawde ludzie od setek lat szufladkuja ludzi po wygladzie. Pierwsze 4 sekundy podobno sa najwazniejsze i to w tym czasie wlasnie nasz mozg wyrabia sobie pierwsze zdanie na temat danej osoby. A co gdyby nikt nie patrzyl na wyglad? wiekszosc ludzi chodzilaby taka niezadbana... z reszta bedac swiadomym tego mozna tym latwo manipulowac. Nie bez powodu biznesman nosi garnitur- po prostu jest lepiej i powazniej odbierany przez otoczenia. Tak samo przecietny czlowiek poprzez swoj ubior moze manipulowac tym jak bedzie odebrany przez innych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę' gdy ktoś ocenia tak powierzchownie. Ja tego nie robię i patrzę bardziej na cechy wewnętrzne niż na to, w co, kto jest ubrany :)
    Mnie też pociesza fakt, że już niedługo wolne :)
    Śliczny plecaczek :))

    Pozdrawiam
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie lubię takiego oceniania po wyglądzie, ale musze przyznać, że sama często tak robię.. Natura ludzka... Kto ją zrozumie! XD

    ♦ ideal-moments.blogspot.com- kliik, mój blog - skomentujesz? ♦

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam twoje świetne włosy! :)

    alexis-true-radioactive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Selfie najlepsze, haha!~

    ✿nataliaa-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w szkole bardzo dużo osób ocenia kogoś ze względu na wygląd. Denerwuje mnie to bardzo, ja staram się nikogo nie oceniać tylko najpierw poznać.
    Świetny post, napisałaś całą prawdę i miło mi się czytało.

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny plecak :)

    http://old-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie jest takie piekne jeju:(

    Zapraszam do mnie:)
    http://krawczykowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uważam że to bezsensu oceniać kogoś po tym jak wygląda, jak się ubiera i tak dalej. To jest dla mnie po prostu wręcz idiotyczne. Ja raz oceniłam kogoś na początku po wyglądzie ale potem jak już tą osobę poznałam, zrozumiałam jaka jest. Teraz mi głupio. Ale nigdy przenigdy nie oceniłam kogoś po tym jak się ubiera, czego słucha bądź jakiej jest orientacji. Najpierw trzeba poznać kogoś wnętrze i dopiero potem się wypowiadać.
    Bardzo fajny plecak ;3
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uważam że każdy człowiek jest równy ze wszystkimi :)
    Zdjęcia i plecak jest śliczny!

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebbbisty plecak zakochałam sie w nim :D
    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :)

    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna notka! Śliczny masz plecak. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mądrze napisane. :d Niestety w dzisiejszych czasach tak jest, że jak nie masz maxów, nie kupujesz ciuchów w sieciówkach, nie masz i'phone'a, to jesteś nikim. Sama niedawno się przekonałam, że ciuchy z sieciówek to nie wszystko. I ostatnio zazwyczaj kupuję takie same co w sieciówce w zwykłych sklepach. Są dokładnie takie same, z tego samego materiału i tańsze. :) No ale nic nie poradzisz na dzisiejszą młodzież. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥