sobota, 5 kwietnia 2014

Mały kryzys

Cześć wszystkim. Znowu mnie tu nie było dość długi czas, ale ten tydzień pod względem nauki był okropny. Codziennie miałam coś do napisania, na szczęście z najgorszym już się uporałam, została mi do napisania chemia, biologia, historia, polski i fizyka he tak bardzo mało. Jednak połowę z tych przedmiotów już umiem, tak więc liczę na to, że ten tydzień będzie nieco luźniejszy. Pod drugim względem w tym tygodniu było bardzo wesoło, podczas siedzenia w domu brakowało mi tych śmiechów i chichów, nigdy więcej chorowania przez trzy tygodnie! Pogoda cudowna i aż chce się siedzieć na podwórku, mimo że jeszcze nie jest tak bardzo ciepło, świecące słoneczko daje mnóstwo pozytywnej energii!
Jeśli chodzi o tytuł posta, tak- mam mały kryzys w blogowaniu. Jakoś zaczynam powoli odczuwać, że to, co tutaj robię jest bez sensu. Puste komentarze i obserwacje tylko potwierdzają moje przypuszczenia. Nie chcę być kimś, kto pisze dla tych, co chcą się zareklamować, chcę pisać dla tych co chcą poczytać to, co mam do powiedzenia. Coraz mniej jest osób, które czytają inne blogi, wszyscy pragną teraz się wybić i zrobią wszystko dla fejmu i "sławy". Co mi z tych pustych komentarzy i obserwacji, po co mi to, skoro i tak nikt nie czyta tego co napiszę. Nie chcę tutaj takich osób, jeżeli nie interesuje cię post i jesteś tu tylko po to, żeby zostawić link do swojego bloga, proszę wyjdź. Wyjdź i nie wracaj.

Mój blog nie jest doskonały i coraz mniej mi się podoba, jednak czy warto zostawić to wszystko? W sumie już coś tam osiągnęłam, wciąż myślę co takiego jest w moim blogu, że niektórzy naprawdę czytają go z zainteresowaniem. Mimo wszystko może warto pisać dla tych kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu osób, których to interesuję. Jestem tu dla nich i postaram się ich nie zawieść, chcę aby posty były bardziej dopracowane. Aby podobały się również mi, może jeszcze dziś nie jest do końca tak jakbym chciała, jednak już niedługo postaram się, by wszystko było dopięte na ostatni guzik.

sweter KLIK wianuszek KLIK

Dajcie mi jeszcze trochę czasu, niedługo wrócę zmotywowana do blogowania i mam nadzieję, że w mojej głowie pojawi się mnóstwo nowych pomysłów. Musze tylko uporać się ze wszystkimi zaległościami, by móc potem całkowicie skupić się na blogu. Obiecuję, że niedługo wrócę i mam nadzieję, że Was nie zawiodę :)

51 komentarzy:

  1. u mnie odwrotnie po weekendzie mam bardzo dużo do nauki i pełno sprawdzianów i kartkówek :c
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam kocham Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię osób, które wchodzą żeby się zareklamować...
    Ja też mam taki mały kryzys w blogowaniu... ten tydzień też miałam męczący (chociaż trzy dni rekolekcji było ;p)
    http://weraaa-blog.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niedawno przechodziłam kryzys, ale pi krótkim czasie zobaczyłam że mię potrafię żyć bez bloga mam nadzieję że wszytko wrócisz no naprawdę bardzo lubię twój blog i wyrażam że jesteś bardzo lada : )

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że aparat dobrze Ci służy, bo zdjęcia coraz lepsze!:) według mnie nie warto odchodzić, skoro jest szansa, że jeszcze tutaj wrócisz i znowu będzie sprawiało Ci to radość:) jeśli jest to konieczne, zrób sobie przerwę, choćby nawet na rok, pewnie przez ten czas trochę obserwatorów się wykruszy, ale zostanie też kilka, którzy będą czekali z niecierpliwością na to co napiszesz, na przykład ja:) poza tym masz dobry aparat, w pewnym momencie będą zdjęcia, które będziesz chciała opublikować, ale gdzie skoro bloga już nie będzie? a jeśli chodzi o te komentarze "puste" to rzeczywiście, jest ich wszędzie pełno, ale są też trochę inni, na przykład ja zostawiam na końcu swój link do bloga, ale pomimo to czytam cały post. jeśli widzę, że najchętniej wyszłabym z jakiegoś bloga, to po prostu to robię nie pozostawiając po sobie śladu i radzę tak robić każdemu, o rzeczywiście komentarze w stylu 'ładna, zapraszam do mnie' bardziej ośmieszają niż reklamują:) przemyśl jeszcze sprawę bloga i nie rezygnuj z tego tak łatwo!

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zaczęłam dostrzegać, że wszystko kręci się teraz wokół tego fejmu i sławy. Niedawno miałam taki sam kryzys jak ty, ale żal było mi zostawiać to wszystko. Poczekaj trochę, na pewno będzie lepiej. <3!


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego nie bawię się obserwacja za obserwacje .... Również chcę mieć prawdziwych czytelników :) Dobrze, że jesteś już zdrowa, pięknie wyglądasz w tej stylizacji ..... <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytam twój każdy post i nie uważasz , aby twój blog był nie w porządku. Twój blog jest naprawdę świetny i naprawdę to zawsze chciałam aby mój blog był taki jak twój :)
    A tak po za tym to sweet sweterek oraz prześliczny wianek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przestawaj pisać bloga, proszę! <3 Uwielbiam twój blog, kocham go. Mój ulubiony, wolę go niż blog Lucy, więc jeśli przestaniesz pisać, nie przeżyję tego! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mam być szczera to ja ostatnio również mam mały kryzys w blogowaniu, odczuwam to samo co Ty. Większość osób nie czyta czyjegoś wpisu, a w komentarzach chamsko się reklamuje i wymaga wejścia na jego bloga. I najgorsze jest to, że każda osoba tak uważa, a robi to samo cały czas. ;\
    Pozdrawiam,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymaj się i nie odchodź. bardzo lubię twojego bloga, jak dla mnie jest idealny :)
    śliczna jesteś :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo osiągnęłaś, więc nie odchodź, bo blogujesz naprawdę ekstra ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem coś o chorowaniu tak długo bo zdarzyło mi się to wiele razy haha
    Także zaczynam odczuwać że to wszystko jest takie puste. No niestety, taka jest blogosfera. Jeszcze kilka lat temu gdy Lucy założyła bloga wiem że tego nie było. Czym więcej osób dowiaduje się o blogowaniu, tym więcej jest tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko nas nie zostawiaj! Już wolę post raz na.. miesiąc, ale żeby jednak był :'( <3

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Także nie lubię tak długo chorować, ponieważ po pewnym czasie odczuwa się taką samotność, nie ma nikogo z kim można by porozmawiać i się pośmiać. Co do bloga, to na pewno jest wiele osób które go czytają i chętnie odwiedzają, nie warto jest go teraz zawieszać szczególnie kiedy osiągnęło się tyle co ty. Jestem twoją czytelniczką i mam nadzieję, że powrócisz ( jak obiecywałaś) z motywacją do pisania :))

    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale właśnie o to nie chodzi. "wszystko dopięte na ostatni guzik" Doskonalimy nasze blogi tylko jak się da, a zapominamy o nas. O tym, że blog jest też przecież dla nas, a nic nie jest idealne. Nie da się tak. Pamiętaj, żebyś po prostu była sobą :)

    ideal-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę doczekać się powrotu, kocham czytać Twoje posty ;*

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na Ciebie z nowymi pomysłami :D uwielbiam Twojego bloga i nie chcę abyś go zostawiła ;c
    kurcze tak mi się podobają te wianuszki, że chyba sobie taki zrobię :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamietaj Magda jeśli blog sprawia ci przyjemność i kiedy piszesz post to robisz to z siebie a nie o myśli *mUszę napisać post bo będą hejty* Rób to co kochasz i nie przejmuj się pustymi komentarzami .. Ja nigdy cię nie opuszcze i cię kocham <333
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację ,wiele osób zakłada tylko bloga dla sławy ...to przygnębiające:(
    Ślicznie Ci w tym wianuszku !!!

    Buziaczki:*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że już wyzdrowiałaś. ;* Ja ciężko znoszę jeden dzień choroby, a co dopiero 3 tygodnie.
    Bardzo ładne zdjęcia. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam aż wrócisz :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że wszystko naprostujesz ;) Powodzenia!

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieje, ze uporasz sie z tym kryzysem i wrocisz do nas ze zdwojona sila ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie, zgadzam się z Tobą w 100%. Często myślę nad tym, czy to w ogóle ma sens, skoro 3/4 komentarzy to puste reklamy... Śliczne zdjęcia.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt. Nieprzyjemny chłód wynagradza to piękne słoneczko :3
    Ignoruj takich ludzi. Serio, to co robisz tutaj nie jest bez sensu. Robisz to co lubisz, i możesz być z tego dumna. Te wszystkie blogerki z takim podejściem "nadchodzi królowa internetu, wielbić mnie, kochać, komentować", które wchodzą i pod każdą notką nie przeczytawszy jej zostawiają link do swojego bloga nigdy nie wybiją się. :) Dlaczego? Bo ich blogi są denne i każdy taki sam. Ty przynajmniej masz o czym pisać, i nie ważne czy czyta to dziesięć osób czy sto - jesteś milion razy lepsza niż te dziewczyny chcące jakiejkolwiek popularności.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy ma taki kryzys, ja miałam ostatnio, ale chyba udaje mi się z niego wydostać. :3

    http://dianaashe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Będzie dobrze. Nie warto mieć fałszywych czytelników. Śliczny wianek ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest naprawdę cudowny, nie przejmuj się tymi pustymi komentarzami, w końcu odzwierciedlają one osoby, które je piszą. Każdy miał pewnie sporo sytuacji, kiedy ludzie wchodzili tylko po to, żeby się wypromować... To przykre. Kryzys minie, zobaczysz :) Życzę ci jak najwięcej kreatywności i radości z blogowania! ♥

    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :). Moich komentarzy nie widać tutaj . Napisałam chyba tylko do jednego posta . Co do bloga to nie interesują mnie obserwację ponieważ bloga nie prowadzę :) . Zaglądam tu codziennie i patrzę czy nowy post napisany :). Jesteś interesująca,lubię twoje posty tematyczne choć często ich tu nie ma . Ogólnie blog zadbany i ciekawy . Pozdrawiam Ola ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czytam Twojego bloga z zainteresowaniem, choć nie ukrywam, że zwróciłam na niego uwagę przez Twoje włosy :D Masz rację, puste komentarze mogą czasem zdołować, zwłaszcza, że u Ciebie pewnie pojawia się ich cała masa!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Cudowny wianek! *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kryzys blogowy ma większość,oby tylko szybko przechodziły; ). Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja czytam twojego bloga z zainteresowaniem i bardzo go lubię! śliczne zdjęcia i bardzo podoba mi się wianek :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czemu tak mam, ale na pewno nie tylko ja. Obserwuję blogi które mi się podobają i choć czasem skomentuję tylko krótko i zostawię link to nie znaczy, że się reklamuję.. Może czasem nie mam humoru, żeby napisać co sądzę o całym poście. Ogółem właśnie ja też tak mam, że niby mam te 134 obserwatorów, ale nie wiem po co oni są, skoro są nie szczerzy.
    Nie wchodzą na mojego bloga, to bezsensu. Ja zawsze staram się nadrabiać komentowanie, ale ogółem mam nadzieję, że tu zostaniesz bo lubię tw bloga. Poza tym chciałabym, żebyś nagrywała filmiki :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wszystkie, krótkie komentarze to reklama i oznaka, ze nikt nie przeczytała postu..
    I pamiętaj że nie warto zostawiać, tego co osiągnęłaś :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też nie lubie jak ktoś sie reklamuje w komentarzu. Niektórzy komentują nie czytając posta.
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też już denerwują mnie takie puste komentarze, ale teraz właśnie pojawia się coraz więcej takich. Sława, wybicie uderza wszystkim do głowy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. czekamy kochana! <3

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  39. ja jestem teraz chora ;c
    śliczny sweterek i wianek <3
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja czasem po przeczytaniu posta, nie mam po prostu weny do pisania komentarza. Nie każdy krótki komentarz jest sztuczny! :)
    Ps. Jesteś piękna! *-*

    † nataliaa-blog.blogspot.com †

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne zdjęcia ♥ Pozazdrościć urody i włosków *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dużo osiągnęłaś i naprawdę piszesz ciekawe posty. Mimo tych wszystkich osób uwierz mi,że naprawdę znajdą się tacy którzy komentują,bo im się podoba :)
    Mam nadzieje,że szybko wyjdziesz z tego kryzysu i będziesz dalej blogować!

    http://catey-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. każdemu może zdarzyć się mały kryzys, najważniejsze abyś jak najszybciej z niego wyszła :)
    jejku jaki ten wianek jest śliczny <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. mnie również denerwuje to, gdy ktoś zostawi po sobie tylko komentarz: "świetny blog" i link do bloga. Od razu widać, że nawet nie przeczytał jednego zdania z tego co napisałam! Ale myślę, że nie ma się co przejmować. Pisz dla tych, którzy naprawdę chcą czytać twoje posty i są nimi szczerze zainteresowani! :)
    + przeuroczy wianek ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety dużo jest takich osób, które nawet nie czytają. Robią kopiuj, wklej i lecą dalej się reklamować. Ale co z tego jak nie mają nic fajnego do pokazania na blogu. Ja cię bardzo lubię czytać :)
    Śliczne zdjęcia <3
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny wianek, a co do postu - w zupełności się z Tobą zgadzam. Bardzo podoba mi się Twój blog, wpisy są ciekawe. Mam nadzieję, że ten "kryzys" niedługo minie i będziesz dalej miała ochotę dla nas pisać :)

    http://naomi-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiem co czujesz, bo też nie jestem zadowolona ze swoich wpisów i staram się coś zmienić :) Nie poddawaj się, lubię twojego bloga, naprawdę dobrze piszesz :)
    Są tu osoby, które naprawdę cię czytają :)
    Śliczne zdjęcia :*** Pięknie ci w wianku <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozumiem Cię Madziu. Jest dużo takich osób, u mnie też. Zawsze się ktoś taki pojawi. Ja czytam Twojego bloga już dość długo i mogę szczerze powiedzieć, że jestem Twoją czytelniczką i podoba mi się co tu piszesz :) Pamiętaj, że są osoby które będą Cię wspierać nawet w najgorszych momentach.
    Tak w ogóle to śliczne to drugie zdjęcie w wianku *-*
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. hmm. ja dopiero zaczynam bloga, kilka postów i już zaczynam się zastanawiać czy to wogóle ma jakikolwiek sens? ...
    Na Twojego bloga zaglądłam pierwszy raz, zupełnie przypadkowo, ale posta przeczytałam całego ;-) Mam nadzieje że ten kryzys ci minie, bo blog jest bardzo sympatyczny, postaram się więcej poczytać . Więcej wiary w siebie! ♥
    Pozdrawiam cieplutko .

    troche-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥