piątek, 11 kwietnia 2014

Mini haul

Pod ostatnim postem było dość sporo miłych komentarzy, które bardzo mnie zmotywowały, podniosły na duchu i dzięki nim zrozumiałam, że jednak mam najlepszych czytelników na świecie
Tydzień wystarczył, żebym sobie wszystko poukładała, nabrała nowych pomysłów i zrozumiała, że nie dam rady żyć bez bloga. Stał się on częścią mnie i zostawiając to czułabym niesamowitą pustkę. Ale nie ma mowy o pozostawieniu Was, jestem tu i chcę dla Was pisać.
Zbliżają się dni wolne, u mnie akurat wypada, że wolne jest od 17 kwietnia do 7 maja Co to oznacza? Tak, wreszcie biorę się porządnie za bloga! Mam już parę pomysłów, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować, a na dzisiaj mam dla Was mały haul. Niektóre rzeczy kupiłam już dość dawno, jednak jakoś zapominałam tu o nich wspomnieć, dlatego przyszła pora to nadrobić!
Wczoraj byłam w sinsay'u i miałam zamiar kupić sobie jakieś leginsy, jednak przy okazji moją uwagę przykuł ten oto wisiorek, który nie wiem czemu tak bardzo mi się spodobał! Kosztował 5,99 zł, więc to naprawdę nie wiele!
Następną rzeczą, którą w prawdzie nie ja kupiłam, ale moja siostra, jednak korzystamy z niej razem, więc pomyślałam, że mogę ją tu umieścić jest olejek do włosów, który ma za zadanie je nawilżyć. Zauważyłam, że odkąd go używam moje włosy tak bardzo się nie elektryzują, co mnie naprawdę doprowadzało do szału, ale nareszcie udało mi się z tym uporać. Z tego co mi wiadomo kupiła go w rossmanie za ok. 6 zł, ma wygodną pompkę, która ułatwia nałożenie go na włosy, jak dla mnie za taką cenę bardzo fajny produkt!
Kolejne dwie rzeczy, które kupiłam już dość dawno to mgiełka do ciała z Avonu i tusz do rzęs z Maybelline. Mgiełkę zamówiła mi mama za ok. 15 zł, ma dość słodki zapach, jednak jest bardzo delikatny i bardzo mi się spodobał. Jeszcze nie skończyłam mojej poprzedniej truskawkowej, dlatego tej mam jeszcze całą buteleczkę. O tuszu na pewno każda z Was słyszała, ja w końcu się przełamałam i postanowiłam go przetestować. Normalnie kosztuje on 30 zł, jednak mi udało się go upolować za 15 zł. Bardzo fajnie wydłuża rzęsy i się nie kruszy, dlatego na pewno kupię go jeszcze nie raz.
Ten sweterek mogliście już zobaczyć w poprzednim poście. Marzył mi się taki od dawna i wreszcie go mam! Zamówiłam go sobie na choies.com, zamówiłam identyczny, tylko szary z aupie, ale czekam trzy miesiące i się chyba nie doczekam. No cóż, jest bardzo milusi, myślałam, że być może będzie drapiący, ale jest bardzo przyjemny w dotyku.
Z choies zamówiłam sobie również ten przeuroczy wianuszek. Zostało mi trochę punktów, więc nie chciałam, żeby się zmarnowały. Jego także mogliście zobaczyć w poprzednim poście, link do niego również tam znajdziecie.
Wczoraj jak już wcześniej wspominałam będąc w sinsay'u kupiłam sobie zwykłe, czarne leginsy, których zdjęcia nie mam. Dałam za nie 19, 99 zł, moje ulubione leginsy z sh się porwały i nie miałam żadnych innych, więc bez zastanowienia wzięłam te z sinsay'a.

A wy, kupiliście sobie coś ostatnio?
POWRÓCIŁAM NA TUMBLRA! helloil0veu.tumblr.com podawajcie swoje w komentarzach, daję follow. ZAPRASZAM NA ASKA ask.fm/takemoments

40 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy. Z aupie sweterka Ci nie przyślą, bo to oszuści.

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) Wisiorek jest śliczny :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś kupiłam dwa sweterki :)
    Uwielbiam ten wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny wisiorek ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek i naszyjnik. zakochałam się w nich *___*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobny sweterek! kocham ten wianek!<3

    ourworld-ourrules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że wracasz ♥
    http://donutgirl0.tumblr.com
    http://natalga-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości :)
    mam taki sam tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wianuszka i wisiorka ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny haul, ja również upolowałam ostatnio parę ciekawych rzeczy, między innymi dżinsową kamizelkę z koronkami przy kołnierzyku i pastelowe, niebieskie dżinsy ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/blogowy-notatnik.html

    OdpowiedzUsuń
  11. olejki do włosów! coś co uwielbiam! polecam Ci olejek arganowy np. na noc:)
    a co do szarego swetra - płaciłaś już za niego, czy wybrałaś płatność przy odbiorze?

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie "placilam" punktami, ktore od nich dostalam :)

      Usuń
  12. Ja już, wiem dlaczego przykuł twoją uwagę ten wisiorek :) Literka "M" :D

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wianuszek,wisiorek i ten sweterek z choies <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przetestować ten olejek bo mam włosy w strasznym stanie! Sweterek jest uroczy i pewnie bym się na niego nie skusiła bo byłby drapiący, ale gdy przeczytałam u ciebie że taki nie jest, zastanawiam się nad jego kupnem :)

    camille-and-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeuroczy ten wianuszek! *-*

    † nataliaa-blog.blogspot.com †

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten sam tusz do rzęs, świetny jest! :)
    A łańcuszek jest cudowny :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny haul :)

    zapraszam do mnie :

    ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bardzo mi się podobają takie sweterki. Czekam na zdjęcia z wiankiem <3

    http://nikoletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wianki! A tez jest przesliczy tak samo jak sweterek :) tez uzywam mgielek do ciala, mam rozana i pachnie cudownie :) Uwielbiam twojego bloga i czekam na kolekne posty w tej przerwie od szkoly! ♡
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejciu, wisorek jest mega uroczy ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wisiorek <3
    Nie używałam żadnych z produktów, ale poszukuję jakiegoś olejku do włosów więc może się skuszę :)
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy : )




    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tą maskarę i baardzo ją lubię :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wianuszek i sweter taaaaakie słodkie <3

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że znowu piszesz. :) Mam taki sam olejek do włosów, jest świetny. <3 Ten naszyjnik jest uroczy, :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny sweterek *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/
    Obserwuje c ;

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy. Najlepszy sweterek i wianuszek,
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny sweterek! Od zawsze o takim marzę. :*


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek, poza tym marze o wianku i myślę że już niedługo go sobie kupię :))

    Zapraszam do mnie
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna biżuteria i ładny sweterek z choies <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny sweterek *o*
    Zapraszam: me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne ubranka. Bardzo podoba mi się ten wianek jest taki słodki.

    http://catey-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny wisiorek, kiedyś miałam podobny tylko ,że z inną literką :)
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy, wianek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny ten biały sweterek. ;d Ja wczoraj byłam na zakupach i kupiłam dwie koszulki, kurtkę, dwie pary butów i torbę. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Magda, jeśli chodzi o aupie czy jakoś tak, to słyszałam od Juulyblog,że oni kłamią i tak naprawdę nic nie wysyłają i to w sumie prawda :/ + Śliczny wianuszek hehe <3

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥