piątek, 18 kwietnia 2014

Spring break


Czekoladowe jajeczka, króliczki, baranki, wiosenne porządki i kurczaczki- to oznacza, że Wielkanoc już tuż tuż, co za tym idą "wielkie" przygotowania. Haha sezon na "zostaw to na święta" uważam oficjalnie za otwarty, boję się teraz czegokolwiek dotknąć, żeby nie było krzyku, że to na święta. Teraz właściwie czekam na obiad, dzisiaj cały dzień leniuchowałam. Pogoda za oknem jest naprawdę dziwna, niby nie jest zimno, za to pochmurno i nie chcę się nic innego robić, prócz leżeć pod kocem. Chciałabym się wybrać na jakieś porządniejsze zdjęcia, jednak niestety na razie brakuje mi fotografa. Może po świętach uda mi się coś lepszego tutaj napisać, mam wolne do 7 maja, więc raczej coś się przez ten czas uda wykombinować!

Czy lubię Wielkanoc? Hmm, jeszcze pamiętam jak rok temu nie mogłam się jej doczekać, miałam ją spędzić razem z Wiktorią. W tym roku plany są nieco inne, bo przyjedzie do mnie babcia, no ale cóż. Moją ulubioną rzeczą w tym święcie, jak i również w Bożym Narodzeniu jest jedzenie haha   Uwielbiam te wielkanocne śniadanie, gdzie tyle jest pyszności, że nie wiem co najpierw zjeść! W Lany Poniedziałek z domu wolę się chyba nie ruszać, bo co roku w ten dzień słychać ciągłe krzyki dziewczyn haha! Wielkanoc kojarzy mi się z początkiem wiosny, żółtymi tulipanami, słońcem, zieloną trawką, z tym, że wszystko budzi się do życia. Mam nadzieję, że mimo wszystko miło spędzę ten czas z rodziną, bo przecież nie zawsze jest czas, aby usiąść i porozmawiać tak wszyscy razem :)
Tutaj Madzia cieszy się jak dziecko, bo wreszcie wstała wyspana XD
Twarz dziś trochę niewyjściowa i zdjęcia w ogóle nie wychodziły, więc po raz nie wiem który zdjęcia w lustrze... Ale co tam, zdjęcia w lustrze rządzą  Jeśli chodzi o to, jak spędzę wiosenne ferie, to w sumie nie mam jakiś tam wielkich planów. Pewnie będę łaziła po osiedlu bez celu, jakieś wycieczki rowerowe, zakupy i tego typu rzeczy. Nareszcie będę mogła spokojnie pograć w moje ukochane simsy, brakowało mi usuwania im drabinek z basenu :( Haha, żartuję taka okrutna nie jestem! No nic, teraz lecę na obiad, potem będę robiła to co zwykle, czyli słuchała muzyki i odpowiadała na asku. Postaram się jeszcze jutro coś napisać, do zobaczenia! KLIKAMY TUTAJ
W dresie najlepiej! Bluzka sh/ dres sinsay

PROSZĘ O KLIKI W LINK LUB BANNER PERSUNMALL, ODWDZIĘCZAM SIĘ I UMIESZCZAM LINKI BLOGÓW W NASTĘPNYM POŚCIE! KLIKNIJ TU!
FACEBOOK ASK TUMBLR 

Blogi: 
klaudiaandclauudia.blogspot.com nataa-liiaa.blogspot.com http://moimswiecie.blogspot.com nusiiak.blogspot.com

39 komentarzy:

  1. poklikałam :)
    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy + poklikałam :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam święta wielkanocne <3 Też się dzisiaj wyspałam.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam. :)
    Ja w ogóle nie lubię Wielkanocy, ale cóż. Chyba przeżyje te dwa dni. :)
    Da się wybaczyć te zdjęcia w lustrze, bo wyglądasz uroczo haha.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie samy plany, szczególnie granie w simsy <3 Dziękuję za zalinkowanie mojego bloga :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te dresy wyglądają super na Twoich chudych nóżkach, haha
    moje plany na dni wolne są podobne, jednak najbardziej chcę się skupić na rowerze, bo tego brakuje mi ostatnio najbardziej.
    poklikałam, ale tak jak poprzednio nie musisz się odwdzięczać:)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi mama każe tylko sprzątać, nawet nie mogę spróbować pysznego sernika lub ciasta :( Poklikałam w linki i banery Persunmall :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedświąteczna gorączka u mnie cały cza trwa. Całe szczęście, że to już coraz bliżej :)
    Udanych Świąt!
    Link kliknięty, na pewno rozpoczniesz z nimi współpracę :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty jak zwykle piękna i te zdjęcia w lustrze <33
    Kliknęłam, wiadomo jak ciężko jest zdobyć współpracę ! :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niby też dzisiaj leniuchowałam, ale jakoś nabrałam ochoty i posprzątałam 2 szafy- tak dużo xD
    Poklikane :)

    http://nikoletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3
    Zazdroszczę tak długiego wolnego!
    Klikam w baner

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :) Poklikałam ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takie same przygotowania haha! Moja mama też zawsze na mnie krzyczy, że "jak zjem to nie zostanie nic na święta" :D W linki poklikałam i mam nadzieję, że uda ci się nawiązać współpracę :D Pozdrawiam :)

    http://blueberry-and-blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam;)
    ślicznie wysłąs;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dziś pogoda była piękna :)
    Ja święta spędzam tego roku z całą rodziną, co jest nowością w porównaniu do poprzedniego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kliknęłyśmy :) możemy prosić o to samo czyli klik w baner choies? będziemy bardzo wdzięczne :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny dres. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :e ja tez cały dzień przesiedziałam w domu :)
    hah też nie mogę nic jeść :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham Wielkanoc w szczególności za jedzenie :D "Masz chłopaka? Po co mi on. Mam jedzenie."

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikalam:)
    ja rowniez nie mam planow na ferie wiosenne:o

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz fajnie, ja niestety muszę wracać do szkoły 28 kwietnia :(
    Heh...śliczne zdjęcia ;D
    Poklikałam ♥♥♥

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie jest w wolne dni się wyspać i nie myśleć o szkole ;) Ja jakoś nie odczuwam tych Świąt ;)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :)
    Masz śliczne włosy <3

    http://naomi-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pierwszym zdjęciu myślałam, że to lata, bo nie zauważyłam twojej ręki, haha, ale to tak btw nie ważne xd
    Bardzo fajne ootd :3
    Kliknęłam, pozdrawiam
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam ładne masz włosy.":>


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok, poklikam. Ja w sumie nie wiem, niby wiem, że są święta, zaraz ide z koszykiem, ale średnio je odczuwam. Może to już tak z wiekiem przyszło. Dzisiaj za to wstałam i obudziło mnie słoneczko, cudnie.
    Dija' sWorld - mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam bardzo dużo wolnego, nawet nie wiem kiedy wracam haha.
    poklikałam. ;)

    ✿nataliaa-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  28. Walnięty blog. Pozdro. Haha gimbusiak prosi o klikniecie ,,prosze,prosze,, HAHA śmieszna jesteś. Walnięty ask i głupie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze bym sie przejela, gdybys napisal/a nie z anonima :* ale w ten sposob pokazujesz tylko, ze nie stac cie na nic lepszego niz "walniety blog, glupi ask" pewnie masz jakies 12 lat, zazdroscisz wszystkim w kolo, siedzisz na dupie i z anonimka lecisz, smutne ;//

      Usuń
  29. Mi się Wielkanoc kojarzy z barankiem i jajkiem oraz pisankami :)
    Kliknęłam

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie masz śliczne włosy! *-*
    Poklikałam oczywiście ;))

    http://kikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja juz po swięceniu koszyczka . Uwielbiam Wielkanoc :) Wszystkiego naj z okazji Wielkanocy :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny dres! Ja jakoś też nie czuję tych świąt, tym bardziej, że u mnie za oknem strasznie mocny wiatr. Wyszłam z domu i prawie mnie zwiało :c
    Wesołych i spokojnych ;* <3

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie czuję jakoś tych świąt.. nie wiem czemu, ale pomagam mamie w porządkach i pichceniu :)
    Tak w dresie najlepiej, sama cały czas bym chodziła najlepiej w moim dresie.

    Wesołych świąt i smacznego jajka :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2014/04/my-happines.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznaa <3 :3 Super post :)

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥