środa, 21 maja 2014

Everything

W zasadzie to mam co do roboty, ponieważ teraz codziennie w szkole jest coś do napisania, ale już naprawdę tak bardzo nie chce mi się uczyć, że to olewa i masowo robię ściągi i już nie nadążam haha. Odliczam do wakacji i mam zamiar je spędzić jak najlepiej! Planów jako takich nie ma, pewnie wynajmiemy na parę dni z rodzicami jakiś domek nad jeziorem z moją ciocią, w zasadzie to koleżanką mamy, ale przyjęło się, że mówię do niej ciocia. Zamiast narzekać, że się nudzę postaram sama zająć jakoś te dwa miesiące, by było co wspominać. Do szkoły można już chodzić w krótkich spodenkach, przynajmniej u mnie! Jest mega cieplutko, słońce świeci, a ja uwielbiam taką pogodę!
W piątek przedstawiamy z dziewczynami projekt z angielskiego na zaliczenie w drugiej klasie, mieliśmy przedstawiać przed swoją klasą, ale będziemy dla jakiejś 3. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze! Pod koniec maja egzaminy z bierzmowania i wreszcie koniec stresu.
Echh, nie jestem nauczona, lekcje nie odrobione, a ja sobie siedzę na balkonie i jem co w ręce wpadnie, typowe dla mnie. W tym roku szkolnym prawie w ogóle się nie uczyłam, haha w pierwszej klasie obiecywałam sobie, że w drugiej będę miała pasek, ta. Mam średnią 4,3 to i tak lepszą niż rok temu. Mam nadzieję, że nie spadnie ona przez moje tymczasowe lenistwo, muszę się wreszcie zmotywować i zacząć to poprawiać, bo potem będzie za późno.
Jutro już czwartek, zaliczenie z tańców i nie mam najmniejszego pojęcia jak to zaliczę, bo zupełnie nie umiem tańczyć walca hahaha. No jakoś będzie, jeszcze dwa dni i w końcu weekend! Wreszcie będzie można się wyspać, dziś prawie zaspałam, bo mi budzik nie zadzwonił i chodzę cały dzień taka przymulona...
No nic, wieczoru nie mam zamiaru spędzić przed laptopem, bo ostatnio każdy spędzam na dworze i tak mi jest dobrze! Naprawdę czuję już te wakacje i myślę, że będą one najlepsze :)

1 komentarz:

  1. Fajnie, że przypomniałaś mi o projekcie musze się wziąć w garść :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥