niedziela, 18 maja 2014

Tag: moje blogowe sekrety

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
- Bloga założyłam w lutym 2013 roku, było to decyzją zupełnie spontaniczną i nie sądziłam, że wytrwam tyle czasu pisząc tu. Nie myślałam nawet, że ktokolwiek będzie miał ochotę czytać moje wypociny, ale jednak. Posty pojawiają się różnie, jak pewnie zauważyliście. Kiedy mam wolną chwilę staram się coś do was napisać, ale nie zawsze mam pomysł na zdjęcia czy treść postu.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
- Rzadko kiedy robię to w pierwszej kolejności, jednak czasami się zdarza. Zazwyczaj ciągle mam włączoną kartę z moim blogiem i zaglądam tam, kiedy mam ochotę.
3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
- Na samym początku powiedziałam o wszystkim jedynie siostrze. Ona po jakimś czasie pokazała mojego bloga rodzicom plus sama musiałam wyjaśnić im o co w tym wszystkim chodzi przed dostaniem pierwszej paczki ze współpracy. Potem dowiedziała się babcia, ciocie, wujkowie i tak wyszło, że teraz cała rodzina o tym wie. Jeśli chodzi o znajomych, to powiedziałam jedynie tym najbliższym. Nie widzę sensu umieszczania linku do bloga na facebooku czy gdzie, mogą się pojawić tylko zbędne komentarze, których jakoś nie mam ochoty słuchać.
4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?
- Najbardziej lubię czytać posty o codzienności, typowe lifestylowe. Różne outfity, diy i tego typu interesują mnie najbardziej. Szczerze mówiąc nie przepadam za czytaniem postów o oklepanych tematach typu "okaleczanie się", "kompleksy", ogólnie tematycznych, dlatego praktycznie na moim blogu ich nie ma.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
- Wiadomo, wielu zazdroszczę urody, pięknej cery, włosów, ubrań, pokoju, ciekawego życia.
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
- Rzadko kiedy piszę recenzje, więc raczej nie. Zazwyczaj kupuję to, co jest mi potrzebne.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
- Raczej nie,  jeżeli chcę raz na jakiś czas użyć korektora czy czegoś innego, pożyczam od siostry czy mamy, bo na co dzień jakoś mocno się nie maluję, jedynie używam tuszu do rzęs i kredki do brwi.
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
- Nie wiem czy to pod wpływem tego, że prowadzę bloga, ale wydaje mi się, że stałam się pewniejsza siebie. Nie jestem już w sumie taką szarą myszką, jaką byłam kiedyś, mam swoje własne zdanie. 
Zanim założyłam bloga mój styl był nijaki- dżinsy, bluzka w paski i to był mój stały strój. Teraz wiem, w co chcę się ubierać i kupuję to co mi się podoba. Może trochę gorzej u mnie z organizacją, ale jakoś daję sobie radę. 
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
- Szczerze to znikąd, czasami wystarczy, że spojrzę na jakiś przedmiot i od razu mam pomysł na zdjęcia i temat postu, po prostu samo przychodzi.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
- Tak, była nawet sytuacja, że usunęłam bloga, ale długo bez niego nie wytrzymałam i przywróciłam go z powrotem. Kryzys pojawia się co jakiś czas, ale nigdy więcej nie myślałam o tym, aby ponownie go usunąć. Za bardzo przyzwyczaiłam się do blogowania i czułabym pustkę, gdybym nagle przestała to robić.
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
- Nie lubię, kiedy blog prowadzony jest na siłę. Dziewczyna pisze, bo uważa to za swój obowiązek i to perfidnie widać. Pisanie bloga dla współpracy jest dla mnie równie bezsensowne. Blogowanie powinno sprawiać radość, przyjemność. Teraz trwa moda na bloga i coraz więcej jest takich, co prowadzone są na odwal, post jest napisany byle jak, ważne, żeby był. To przecież nie o to w tym wszystkim chodzi.
bluzka sh/ kurtka reserved/ wisiorek sinsay/ spódnica bershka/ buty converse
Zapraszam na aska 
Czy chciałby ktoś wykonać dla mnie nagłówek? Proszę o kontakt: take.moments@o2.pl

33 komentarze:

  1. Świetny tag, Jejku jakie piękne zdjęcia bardzo mi się podobają.
    Według mnie wyglądasz bosko w tej stylizacji... tak inaczej :*
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosów zazdrościsz ? *.* Ja tak samo mam z tobą! :D Śliczna stylizacja a wianek dodaje uroku.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag... nie wiem jak można prowadzić bloga tylko dla współpracy, ja w ogóle o tym nie myśle..
    pozdrawiam :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do odpowiedzi na ostatnie pytanie moje zdanie jest podobne. Bo jednak dużo dziewczyn robi to dla ubrań, a współprace powinny być po prostu przyjemną częścią w prowadzeniu bloga. Skro dziewczyna pisze ładnie, z zaangażowaniem i nie na siłę to darmowe ubranka lub biżuteria są jakby takim wynagrodzeniem, a sam blog to cały prezent, tylko tak jak pisałam współprace są mniejszą częścią :)

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W zupełności się zgadzam z twoją odpowiedzią na jedenaste pytanie, też tego nie lubię, nie ma sensu pisać bloga, kiedy tak naprawdę nie mamy ochoty go pisać. Masz śliczne włosy, mam ci czego zazdrościć. Bardzo ładne zdjecia :))

    Zapraszam do mnie
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz ;)
    Również zakładając bloga nie zdawałam sobie sprawy z tego, że wytrwaw tutaj dłużej niż miesiąc, a jednak :)
    Ślicznie wyglądasz!


    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, jak i post. :) Całkowicie zgadzam się z tym, że zapanowała moda na blogi i często są prowadzone tylko dla współpracy.

    http://delikatnoscserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie prześliczne zdjęcia z sepią ♥ Ja bloguję od połowy stycznia, a już kiedyś miałam takie "małe załamanie" w blogowaniu :) Jednak myślę, że blogowanie sprawia mi przyjemność, a na wakacjach kiedy kupię cyfrówkę, będę jeszcze chętniej pisała :D Miewam nie raz i tak, że nie mam kompletnie pomysłu na posta, dlatego wolę nie pisać na odwal i poczekać na wenę :D Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale znajomi ze szkoły nie wiedzą o Twoim blogu tylko najbliżsi przyjaciele? :)
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! mnie też denerwują bloggerki, które mają bloga dla współpracy, piszą na odwal się, albo OBS ZA OBS? KOM ZA KOM? ludzie, serio? no i powodzenia w dalszym blogowaniu. :) mam nadzieję, że długo poprowadzisz jeszcze bloga, bo serio go lubię :)
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia... Zgadzam się z ostatnim pytaniam/odpowiedzią teraz dziewczyny zaczynają blogować tylko dla ubrań i tylko dlatego piszą blogi..
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super tag, ślicznie Ci w tym wianku :)

    poklikasz u mnie w choies.com ? z góry dziękuję
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak super,ale włosy to ty masz boskie ...mogę to powtarzać na okrągło !<3

    Buziaczki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten tag! Ślicznie ci w tej stylizacji

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do odpowiedzi nr 3 to zgadzam się całkowicie że to nie ma sensu. Śliczne zdjęcia! Świetny outfit i mega kurteczka :3
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje z tymi ,, blogerkami na siłę też uważam że to jest bez sensu ..


    a-lbypaulasitoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny tag ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny tag, rowniez nie moge pojac bloggerek ktore prowadza bloga dla wlasnej korzysci.Znam wiele blogów ktore są poprostu źle prowadzone a maja po kilka tysiecy obserwujacych bo ich wlasciciele robia co moga by ta liczba rosla, a naprawde dobre blogi niekiedy nie zostaja przez takie cos zauwazone :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czwarte zdjęcie od końca-cudowne. A post? Bomba!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz śliczne włosy! :)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    Obserwuje, na pewno nie raz jeszcze tutaj zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne włosy :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia i bardzo ciekawy post :)
    Jak możesz zazdrościć włosów? Twoje są boskie!!

    http://life-by-katiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie lubię blogów, których niestety jest dużo, gdzie młode dziewczyny prowadzą go na odwal się, notki piszą o długości 3 linijek i tak właściwie nic sensownego nie ma tam napisane. Na dodatek, żeby to był tylko jeden taki post to nie, cały blog tak wygląda... ;/
    Śliczne zdjęcia i ładny strój, dla mnie idealny a najbardziej podoba mi się ta spódniczka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    nussia890.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą w pełni ze takie blogi prowadzone na siłe to nic przyjemnego, a nawet dla tych co go czytaja :) .
    Świetne zdjęcia :) + bardzo wpadła mi w oko ta śliczna kurtka :) .

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)
    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię czytać takie TAGi, śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne! <33

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna, piszę to już chyba z 15 raz, ale cóż, nie mogę oderwać oczu od Twoich zdjęć.
    Mam podobnie jak Ty - o blogu wiedzą prawie wszyscy, link udostępniłam tylko "zaufanym", a co do rodziny wie chyba tylko mama.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna spódniczka :)
    W moim przypadku o blogu nadal wiedzą tylko rodzice i siostra, również nie widzę sensu w pisaniu o tym na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę ci, że twoi znajomi o niczym nie wiedzą. Moi niestety dowiedzieli się, ale nie z mojej "zachcianki" :/

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. o moim blogu wiedzą chyba tylko najbardziej zaufane mi osoby. Rodziny w to nie wliczam xd
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://internetowe-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ci zdjęcia wyszły. Uwielbiam takie tagi. :)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też nie lubię, gdy ktoś prowadzi bloga tylko do współpracy. :d Lubię czytać tagi, więc post mi się spodobał.
    Zdjęcia są śliczne. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny tag i zdjęcia :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥