wtorek, 27 maja 2014

Zadaj mi pytanie!

Heej! Dzisiaj zostałam w domu, nie najlepiej się czułam, więc wróciłam z powrotem do łóżka i już tam zostałam. Zjadłam spokojnie śniadanie i mogłam wreszcie trochę poleżeć nie martwiąc się, że nie zdążę czegoś zrobić. W zasadzie mam trochę nauki, ale jak to ja, zostawiam to na wieczór, bo wtedy wszystkie rzeczy wchodzą mi do głowy szybciej. Policzyłam sobie dokładnie średnią i jeżeli poprawię parę przedmiotów jest szansa na pasek na świadectwie! Dlatego nie ma obijania się, trzeba brać się do roboty!
Pogoda jest zmienna, raz jest słoneczko, a raz pada, jednak cały czas jest duszno, aż się nie chce z domu wychodzić. Mówiąc szczerze, taka pogoda do nauki jest idealna, nic mnie nie ciągnie do wyjścia na zewnątrz haha! 
Na ten tydzień nie mam żadnych ciekawych planów, w weekend może uda się wybrać z Wiktorią na zdjęcia. Oby tylko pogoda dopisała! Nagrałam dla was ulubieńców miesiąca, jeszcze nie obrobiłam i w sumie nie wiem czy to zrobię, bo strasznie plącze mi się tam język i czasami gadam bez sensu haha. Jak znajdę czas to może spróbuję to jakoś ogarnąć, chyba, że nagram jakiś inny filmik, tylko jaki byście chcieli? :) Myślałam o pytaniach i odpowiedziach, jeśli jesteście za tym filmikiem, zadawajcie pytania w komentarzu lub jak kto woli piszcie na e-mail, bardzo chętnie na wszystkie odpowiem!
Jutro idę zapłacić za pilocik wyzwalający migawkę, także łatwiej będzie mi robić sobie zdjęcia i mam nadzieję, że będzie ich na blogu jeszcze więcej!
Miałam wam pokazać, co kupiłam sobie w niedzielę. W zasadzie to były tylko dwie rzeczy,jedną z nich jest słynna Baby Lips! Haha tak, też koniecznie musiałam ją mieć. Nie chciałam jakiejś mocno barwiącej, więc wzięłam fioletową , jej zapach jest prześliczny! Trafiłam na zniżkę i zapłaciłam za nią 7 zł, ale myślę, że to będzie moja jedyna baby lips, ponieważ nie widzę jak na razie w tych pomadkach nic nadzwyczajnego :)
Drugą rzeczą jest mydełko siarkowe. Działa ono antytrądzikowo i powiem wam, że używając go od niedzieli już zauważyłam różnicę. W tym czasie zdążyłam pozbyć się kilku pryszczy, nie podrażnia skóry i twarz naprawdę wygląda lepiej, dlatego jak najbardziej polecam! Zapłaciłam za nie 6 zł, także to chyba nie wiele :)
Nie zapomnijcie zadać pytania!
Zapraszam na facebooka, aska i instagrama

52 komentarze:

  1. Ja z kolekcji baby lips to mam pink punch:)
    Te mydełko na serio zachęca mnie;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na filmik z ulubieńcami :D
    Świetne zdjęcia,. Też mam tą Baby Lips.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wyładniałaś, haha! Wiem, że to dziwnie brzmi, ale ostatnio byłam na twoim blogu parę miesięcy temu i dopiero teraz widzę, jak się zmieniłaś! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc zadam ci pare pytań :3
    1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    2. Jaką książkę polecasz?
    3. Co chciałabyś robić w przyszłości?

    Okey, więc super post i bardzo ładne zdjęcia!
    Obserwujemy?
    http://werkka-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja te baby lips kocham, ale nie mam ;c
    Czekam na filmik !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko prawdopodobnie zakupię, przyda się. xd

    nataliaa-blog.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą bluzeczkę co na zdjęciu! ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. BBY lips <3 sliczna jestees <3 moze kupie mydelko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te baby lips. Częściej maluję się przeźroczystą, nakładam ją pod chanel. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/2014/05/go-to-sleep.html
    zapraszam na nowy post. Spodoba się=zaobserwuj. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie pytania ode mnie:
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Czy znajomi oraz rodzina wiedzą o nim? jak na to zareagowali?

    OdpowiedzUsuń
  11. O no to tanio jak na mydełko siarkowe :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zaobserwowałam, liczę na to, że się odwdzięczysz:)
    http://awornahh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ z ciebie ślicznotka, nie mogę się napatrzeć <3 Muszę zakupić sobie tą baby lips, bo słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :)
    Ja zostałam dzisiaj w domu, też źle się czułam, normalnie jestem jak wrak człowieka...

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i cudowny wygląd bloga :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami she inside? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie jest twoje hobby ?
    Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości ?
    Ulubiona herbata ?
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też kupiłam baby lipsa ale wcale nie jest taka fajna jak kazdy mowi :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie byloby zobaczyc pomysly na lunch w twoim wykonaniu, albo jakis haul:)
    [P] jakie kanaly na youtube ogladasz?
    [P] ulubiona przyprawa?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam. ;)

    ~ Jakie vlogerki lubisz najbardziej?
    ~ Oglądasz kanały na youtube?

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam sobie babylips w przecenie w rossmannie i jestem bardzo zadowolona. Zastanawiałam się nad tym kolorem co ty, ale postawiłam na czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo ja też chciałabym zostać w domu..
    Pytania: Jak Twoi rodzice dowiedzieli się o prowadzeniu bloga? Co lubisz robić w wolnym czasie? Wierzysz w przyjaźń damsko-męską? Ul przedmiot w szkole? Przedmiot którego nie lubisz?
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. twój ulubiony strój dnia ?
    dreaammss.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachęciłas mnie tym mydełkiem:)
    pytania:
    1. uprawiasz jakiś sport?
    2. dobrze się uczysz?
    3. jakie było najciekawsze odwiedzone przez ciebie miejsce?

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także nie widzę nic nadzwyczajnego w tych pomadkach ...

    Jaka jest Twoja ulubiona książka?

    fotografiazpieknem.blogspot.com
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także nie widzę nic nadzwyczajnego w tych pomadkach ...

    Jaka jest Twoja ulubiona książka?

    fotografiazpieknem.blogspot.com
    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki masz ulubiony film?
    Książki jakie czytasz?
    ;)
    zapraszam! http://minis-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja zazdroszczę Ci włosów :o A ta pomadka jak pomadka :)
    Dlaczego zaczęłaś blogować?
    Ktoś był dla Ciebie inspiracją w założeniu bloga?
    Czym się kierujesz w życiu?
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Jak długo myślisz blogować?

    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam tą pomadkę Baby Lips ;)
    Ja niestety paska nie będę miała na świadectwie, ale postaram się w przyszłym roku. Chociaż i tak jest z siebie bardzo zadowolona, bo jak na 1 gimnazjum to jest moim zdaniem świetnie :)
    Pytania:
    Jakie masz rady dla początkujących bloggerek?
    Jak doszłaś do tak dużej ilości wyświetleń i obserwujących?
    Czy robisz designy na zamówienie? :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajowe zdjęcia
    obserwacja za obserwacje ?
    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulubione jedzenie?
    Ulubiony film?
    Najlepsze wspomnienie?
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka Ty jesteś urocza, jeju:) fajnie się na Cb patrzy wiedząc że masz 15 lat, bo nie robisz z siebie starszej i wyglądasz na swój wiek, bardzo naturalnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy masz ochotę wykrzyczeć coś światu?
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą samą Baby Lips:)

    -Jakie są twoje ulubione mało znane blogerki?

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny blog ! :) Zabiłabym za takie włosy jak Ty masz ! <33

    zapraszam do mnie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor włosów! Naturalny ?


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ogólnie ja uwielbiam filmik "TMI TAG":)
    Z chęcią zobaczyla bym go w twoim wykonaniu. Co ty na to?:)
    Nie wiem dlaczego, ale mega podoba mi się twój kolor włosów. No po prostu jak z bajki! Trzymam kciuki za pogodę na pewno się poprawi:')
    cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog co to za szablon ? zapraszam do mnie obs.=obs. obserwujemy ? http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. masz piekny kolor wlosow. Zawsze chcialam miec taki kolor i loki :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. A mi przeszła choroba na baby lips :D
    Co byś zmieniła w polskiej blogsferze?
    Chciałabyś mieć młodsze rodzeństwo?

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ile prowadzis bloga?



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczne zdjęcia, ładnie piszesz i jesteś baardzo ładna, Jezu twój blog na prawdę bucha dobrą energią, jesteś świetna!
    Kiedyś nie chciałam zakupić baby lips, ale przełamałam się i nie żałuję, jest świetna! Też kupiłam na zniżce hahaha i tą samą :)

    zajrzysz do mnie? :) http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Co lubisz w sobie? 2. Marzenie z dzieciństwa? 3. Co cenisz w innych? 4. Co Cię irytuje w innych? 5. Gdyby można bybło cofnąć czas, zrobiłabyś to? Mam nadzieję, że pytanka się przydadzą. <3
    Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Masz jakieś kompleksy?
    2. Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
    3. Twoje ulubione zespoły muzyczne?
    hello-dussy.blospot,com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wpadłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej ♡ super blog , Pozdrawiam ♥

    ♛ jugii.blogspot.com ♛
    a może tak wspólna obserwacja?♥ jeśli tak zaobserwuj mnie i mi napisz, a ja się zrewanżuje ♡;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham te płatki :D
    Pytania:
    Czy masz kompleksy, bo jesteś śliczna? <333
    Twoja ulubiona piosenka?
    Czy rudy to twój naturalny kolor? Jest śliczny *.*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  46. zapraszam:
    http://imkornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Od kąd prowadzisz bloga?
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny blog :)) <3 Tak mi się tu podoba, że zobaczyłam kolejne posty :D Oby tak dalej ;*

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny blog :-)
    Masz jakieś zwierzątko domowe?
    Jakiej muzyki słuchasz?
    zapraszam do mnie --> what-can-i-say-about-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też nie widzę w Baby Lips nic nadzwyczjanego , chyba że ładne ,,opakowanie" oraz pomadki barwiące dają niesamowicie piękne kolory ;P
    Spodobał mi się twój blog , chyba się nie obrazisz , że masz + jednego obserwatora więcej , nie ? :D
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nawet tej pomatki nie mam i jest okey :)

    http://my-trailblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog i świetnie piszesz! http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/white-blouse.html Mogę prosić o poklikanie w link podany tutaj? Wzamian polecę Cię w następnym wpisie, a również będę mogła zorganizować rozdanie. Obserwacja za obserwację? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥