sobota, 21 czerwca 2014

Czerwiec

Wiem, że czerwiec jeszcze się skończył, jednak koniec roku szkolnego już niedługo i chciałam sobie podsumować ten ostatni miesiąc nauki. W sumie nie było jej za wiele, ostatnie poprawki, żeby wyciągnąć na lepszą ocenę, projekty i tego typu rzeczy. Jakoś przetrwaliśmy i mówiąc szczerze ten rok szkolny minął mi niewiarygodnie szybko, ale również bardzo miło. To był chyba najlepszy rok ze wszystkich, poznałam sporo nowych osób, dużo się działo i mam wiele wspomnień z drugiej klasy, o których, mam nadzieję, nie zapomnę! Po wakacjach czeka mnie 3 klasa i nie będzie już tak wesoło, bo będzie trzeba naprawdę wziąć się do nauki i zawalczyć o czerwony pasek, aby mieć punkty do liceum. Jednak przed tym wszystkim czekają na nas dwa miesiące słodkiego lenistwa, ale ja nie mam zamiaru spędzić ich leżąc do góry brzuchem!
Przez ten tydzień będę chodziła do szkoły, ale raczej bez książek. We wtorek idę na turniej tańca, idziemy kibicować Ewie hahaha, no i jakoś w tygodniu jadę na zakupy po buty i może jakąś sukienkę na zakończenie. W skrócie, czerwiec minął mi bardzo miło i oby cały czas było tak jak jest teraz, a na koniec zostawiam wam mały mix z tego miesiąca!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥