wtorek, 24 czerwca 2014

Happy

Nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że wreszcie nie trzeba przejmować się nauką i nie robić wszystkiego z myślą, że za chwilę muszę wracać do książek! Miałam dziś iść do szkoły na turniej tańca pokibicować troszkę Ewie, ale kiedy tylko zadzwonił budzik szybko go wyłączyłam i poszłam spać dalej hahaha. Wstałam sobie koło 11, zjadłam niezbyt duże śniadanie, bo ostatnio rano zupełnie nie mam apetytu, co jest dziwne, bo ja jem zawsze ogromne śniadania. Wskoczyłam na rower i pojechałyśmy z Wiktorią do kfc, potem do galerii no i miałam zamiar szukać butów na zakończenie roku, ale  żadnych nie znalazłam, a jak to ja, nie wyjdę z galerii bez czegoś nowego to kupiłam sobie spodnie. Tak się w nich zakochałam, że poszłam do łazienki i od razu się w nie przebrałam hahah :) Jak wracałyśmy do domu, trochę się zgubiłyśmy i nie wiedziałyśmy jak wrócić, ale google maps po części nas uratowało tak właśnie. Jutro spotykam się z Patrycją, a w czwartek przyjeżdża do mnie Wiktoria no i coś tam się wymyśli, pewnie jak zwykle będziemy łazić po galeriach i wcinać lody.
Wczoraj w sumie był ostatni dzień nauki w mojej szkole, chociaż i tak na każdej lekcji albo oglądaliśmy film albo graliśmy w jakieś głupie gry. Na korytarzach były pustki, do tego zamknięty był sklepik, a ja zapomniałam picia z domu i umierałam hahaha. No ale po lekcjach poszłam do Patrycji, a potem szukałyśmy czegoś na prezent dla taty. W środę i czwartek w szkole są dni sportu, ale ja nie idę, przyjdę tylko w piątek na akademię i nie muszę tam wracać przez dwa miesiące, świetne uczucie haha.
Wiem, że ostatnio rzadko piszę, moje zdjęcia są nijakie i mnie też nie zadowalają, ale przez ostatni tydzień ciągle pada, w pokoju jest ciemno i nie ma mowy o ładnych zdjęciach. Mam nadzieję, że niedługo się poprawi i będę mogła dodać tu w końcu jakieś ładne i jasne :) Nie gniewajcie się na mnie, niedługo to wam wynagrodzę!
Dziś twarz niewyjściowa, za to włosy mi się podobają hahaha :3 No to, oby jutro pogoda się udała i do zobaczenia :) 
jbc. spodnie są z Bershki
Zapraszam na aska 

31 komentarzy:

  1. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne włosy :) u mnie pogoda jest w miarę okej, przynajmniej dzisiaj nie padało.

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, :)
    Śliczneee włosy ! <3
    http://pralinee-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie no i włoski ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz te włosy :3 u mnie też już luz w szkole :D
    Super zdjęcia,kto robił ci wygląd bloga bo jest świetny? <3
    http://minis-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :O Jacie jest on świetny spodobał mi się bardzo :3

      Usuń
  6. Ja wczoraj miałam wycieczkę, dzisiaj po prostu wolne w szkole. Jutro pójdę do szkoły, bo i tak mamy skrócone lekcje tylko do 13.00, w czwartek są dyplomy do odebrania, no a piątek to już akademia!!

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak zdjęcia sa sliczne, miło spędziłyscie czas :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo się cieszę ze względu na zbliżające się wakacje, ale z drugiej strony będę musiała pożegnać się z moją klasą i dotychczasową szkołą, bo już za dwa miesiące rozpocznę naukę w gimnazjum :/ Czytałam w którymś z komentarzy, że sama wykonałaś ten wygląd - gratuluję talentu :)

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na nowy post:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/06/niedugo-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wcale nie są nijakie ;) Widać, że fajnie spędziłaś dzień :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm, ładna :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam wczoraj w Alfie, tylko wypatruje jak spotkam jakąś blogerke z Białegostoku na żywo, haha :D

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna. Też cieszę się okropnie że już wakacje. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Człowiek kciuk na zdjęciu widzę, haha :D
    Masz przepiękne włosy <3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tam się wszystkie twoje zdjęcia podobają :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świetne włsoy <3

    zapraszam do mnie:
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie są świetne, może sobie sama też takie kupię :) Ja też się cieszę, że wreszcie koniec nauki i są wakacje! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie są świetne :3
    + cudne zdjęcia ♥

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne spodnie :) I włosy też :D
    Ja z kolei nie znoszę chodzenia po galeriach i zawsze wykorzystuję okazję, by wyjść stamtąd :D

    OdpowiedzUsuń
  19. masz prześliczne włosy, taki inny odcień na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście masz przepiękne włosy! Zazdroszczę ci ich:)
    Widać, że miałaś udany czas:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie , że już zaczęłaś wakacje. Ja chodzę do konca , ale jutro już si ogarnę i pójdę tylko na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne masz te włosy! :D
    inceptdream.blogspot.com zapraszam, zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  23. oddaj mi swoje wlosy, sliczny wianek!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie włosy też się podobają, haha.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne spodnie!

    zapraszam do mnie, może zaobserwujesz? floralsecret.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę masz śliczne włosy :)

    http://laurajakubowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥