czwartek, 5 czerwca 2014

Ostatni miesiąc

Hej! Dawno w sumie nie było tutaj takiego normalnego posta, ale pewnie każdy z was nie ma teraz zbyt wiele czasu, bo wszyscy siedzą w książkach. Zamiast pracować od początku roku, w czerwcu nagle wszyscy tak pilnie się uczą haha. Miałam nadzieję na świadectwo z czerwonym paskiem, a moje oceny nagle strasznie spadły nie wiem jakim cudem i boję się, że nie będzie średniej nawet 4,0. Ale nie będę was zanudzać szkołą! Cały tydzień ciągle padało przez co moje włosy wyglądają jak gniazdo, ale dziś pogoda była wyjątkowo ładna.
Jutro wreszcie piątek i nie wiem jak wam, ale dwa ostatnie tygodnie minęły mi strasznie szybko. Dni lecą, sprawdziany dyrektorskie mam za sobą, jeszcze w środę czeka mnie egzamin do bierzmowania i dalej poprawiamy oceny. Już tak strasznie nie mogę się doczekać wakacji, kiedy będę mogła w spokoju poleniuchować, spotkać się z przyjaciółmi i spędzić wolny czas milej niż w książkach. W sumie zostały 3 tygodnie!
Mam nadzieję, że szybko zleci i tegoroczne wakacje będą najlepsze w moim życiu!
Wreszcie mam pilocik :D
Zapraszam na mojego facebooka, aska, instagrama i vinted :)

28 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie, na drugim zdjęciu? Historia? hah <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, dobrze że u nas nie ma ćwiczeń z historii

    its-okey-baby.blogspot.com ---nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!Trzymam kciuki za oceny!
    Śliczne zdjęcia!
    http://minis-muffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te zdjęcia!
    Ja jeszcze nie wiem jaką będę miała średnią na koniec roku

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne włoski masz! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, mi na koniec pierwszej klasy gim wychodzi 4.7/4.8, mam nadzieję, że będę miała w końcu pasek :)
    Powodzenia w poprawianiu!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie mam żadnych poprawek i teraz mam taki luz że praktycznie czuję się tak, jakbym miała wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz włosy :))

    Zapraszam!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno minie szybko :) U mnie nauka już powoli się kończy. Jeszcze tylko tydzień i będzie spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślę, że to minie szybko ;) Śliczne zdjęcia! <3
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współprace i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięcze! :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/06/colage-for-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia:)

    Buziak.
    floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szybko zleci i będą wakacje. :) mi się też zaczyna sajgon na studiach także to normalne w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też wszyscy nagle poprawiają. ja też :) w sumie bałam się też o czerwony pasek, ale mi na szczęście wyjdzie :) widzę ćwiczenia z histori śladami przeszłości :)

    maja-maaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeejku uwielbiam twojego bloga <33

    zapraszam do mnie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, masz całkowitą rację, nagle wszyscy poprawiają oceny, haha.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włosy :)
    Mam prośbę: o kliknięcie w banner na bocznym pasku i w linki na moim blogu.

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uczę się cały rok i nie rozumiem osób które pod koniec roku zaczynają biegać za nauczycielami i starać się o poprawianie ocen, skoro cały rok nie robili nic. :) Czas szybko mija, więc prawdopodobnie tak samo będzie tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam 3,85 ale dam radę wyciągnąć na 4.0 :D A co do ocen to są spoko poza tą dwóją z fizy i matmy, ale w przyszłym tygodniu poprawiam ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Poćwicz jeszcze to ,,chowanie" pilocika , ,,troszeczkę " go widać , haha :D
    Nie martw się ,jak się weźmiesz za siebie , to uda się zdać z paskiem !
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że ci nie wyszło z paskiem.. :c
    Zdjęcia cudowne!
    Świetnie ża masz pilot :)
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post !
    Śliczne zdjęcia <3
    Bardzo podoba mi się styl twojego pisania, trzymaj tak dalej i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo dobry ten tymbark? :D Ja się tak cieszę że to zaraz wakacje. Tylko jeszcze nie zbyt ogarnęłam że to już czerwiec :D Udało mi się jakoś wytrwać ten rok szkolny. Mam nadzieję że przyszły będzie jeszcze lepszy ale o tym nie myślę póki co bo w końcu najpierw wakacje :D <3
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, nie mogę się doczekac następnego!!! :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zleci szybko, spokojnie ;) Ja spędzę wakacje z przyjaciółmi i chłopakiem na obozie w Bułgarii, więc też nie mogę się doczekać :D

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam nadzieję, że szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥