wtorek, 10 czerwca 2014

Sunshine

Hej słoneczka! Wczoraj zrobiłam sobie dzień wolny od szkoły, ale żeby nie siedzieć bezczynnie w domu przyjechała Wiktoria i poszłyśmy na lody. Potem szukałyśmy jakiegoś ciekawego miejsca i robiłyśmy zdjęcia. Nie jestem z nich do końca zadowolona, ale już nie będę wybredna! Dziś już niestety musiałam odwiedzić kochaną szkołę (tu wcale nie ma sarkazmu) i właśnie niedawno mogłam usiąść i do was napisać. Na podwórku słoneczko przygrzewa i ja jak zwykle w takie dni muszę się ubrać bardzo odpowiednio, czyli czarne długie spodnie i bluza. Uff, prawie umarłam, ale mogłam się teraz przebrać w szorty i luźny t-shirt. Wf na podwórku to prawdziwe piekło, chociaż u mnie wyglądał tak, że porzucałam piłką 10 minut, a resztę lekcji przesiedziałam w cieniu pod drzewkiem. Jutro ostatecznie wszystko poprawię i będę miała w końcu spokój! W poniedziałek egzaminy do bierzmowania, więc trochę stresu jest, ale postaram się dobrze przygotować, żeby wszystko poszło dobrze! Ostatnie dwa tygodnie będą w sumie najluźniejsze, w ostatnim w mojej szkole organizują turniej taneczny plus może uda się klasowy wypad do kina, chociaż na nic się nie nastawiam, bo z moją klasą i wychowawczynią nigdy nic nie wiadomo. Do wakacji zostało 16 dni, rodzice moi i dziewczyn mają iść do biura podróży i może uda nam się pojechać na jakiś obóz czy kolonie. W sierpniu być może jadę z rodziną i ciocią z Londynu na Mazury, i w sumie tyle moich planów na wakacje. Resztę czasu będę musiała jakoś sama zorganizować, ale zawsze coś się znajdzie! Jakie wy macie plany na te dwa miesiące?
Gdyby nie moja mina zdjęcie byłoby o wiele lepsze, hahaha
Magda tak bardzo poważna xd

ASK FACEBOOK INSTAGRAM VINTED

ZAPRASZAM DO ANKIETY PO LEWEJ STRONIE
POSZUKUJĘ OSOBY, KTÓRA CHCIAŁABY WYKONAĆ DLA MNIE DESIGN, PISZCIE NA TAKE.MOMENTS@O2.PL

28 komentarzy:

  1. Zdjęcia są śliczne co ty tam bredzisz :D Widzę, że masz to samo co jak - idealnie ubierasz się do pogody hahah :D Witaj w klubie :P

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Mi się one bardzo podobają.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa posta od razu kojarzy mi się z piosenką Boba Marley'a - Sunshine reggae ;D
    Zdjęcia są fajne, nie ma co narzekać ;)!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz kolor włosów <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia .. Zazdroszczę planów wakacyjny ja jeszcze ich nie mam też zastanawiałam się nad Londynem to piękne miejsce ....

    http://a-lbypaulasitoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój drogi rudzielcu, masz cudowne włoski! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ty możesz w długiej bluzce chodzić / Mi w bluzce na ramiączkach gorąco :O
    Moje plany na wakacje to spotkać się z przyjaciółką / nocowanie u Rudej / Turcja :D
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ja bym tam umarła w bluzie :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj byłam w długich spodniach.. ehh.. na szczęście dzisiaj ubrałam się stosownie do pogody :D

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku jadę nad morze z rodzinką, a później to już spontan będzie :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te fotki ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! :) Już tak mało zostało do wakacji! Ja jadę na obóz z przyjaciółką, mam nadzieję, że Wam też się uda.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam wszystko poprawione/zaliczone, więc mam święty spokój ;D A plany na wakacje? Jadę na obóz w Bory Tucholskie i może z rodzicami w góry lub nad morze. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są śliczne!
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia. ja nie mam jeszcze planów na te 2 miesiace wolności, zawsze jest spontanicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia i blog ♥ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś wybredna, śliczne zdjęcia :)
    Oj tak, wf w takim upale to koszmar! Nie wiem, jak inni mają siłę, by w ogóle się ruszać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuuu Madzia jaki świetny blog *.* Obserwuję! :))
    Ja dopiero zaczynam może wpadniesz? ;D

    zachciewajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia i cudowny blog ;)))
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://above-possibilities.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ! <3


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś taka przepiękna <3
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Jesteś baardzo fotogeniczna :D
    Ja już oceny poprawiłam i nie mogę się już doczekać wakacji <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie już oceny wystawione, wszystko poprawione i już niczym przejmować się nie muszę :D Oczywiście przez te 2 tygodnie będą lekcje bo jak moglibyśmy stracić tak ważne tematy i nie dowiedzieć się tych rzeczy. Haha ja na wf od poniedziałku to będę sobie tylko siedziała na boisku :D
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥