piątek, 4 lipca 2014

Alone

No tak, w końcu nadszedł czas, w którym wszyscy wyjechali i zostałam sama. Nie ma nawet mojej siostry, więc nie mam z kim iść na zdjęcia. Pozostają mi tylko simsy, oglądam też Świat według Ludwiczka, czyli moją ukochana bajkę z dzieciństwa, która nigdy mi się nie znudzi. Nawet teraz, jak ją oglądam to się śmieję, najlepsza bajka na świecie :) Zaczęłam też oglądać My mad fat diary, serial podobny trochę do Skinsów, ale bardzo fajny. Z obietnic mamy, w niedziele mamy jechać na plaże, ale znając nasze szczęście będzie padał deszcz... Dopadła mnie rutyna, w nocy nie mogę spać, zasypiam o 4 i śpię do południa, potem jem, seriale, bajki, znowu jem, simsy, a potem gapie się w sufit do rana... Ktoś ma podobnie czy tylko ze mnie taki no life?
Poszłam dziś z mamą do pobliskiej pizzerii na obiad, a potem przeszłyśmy się do Biedronki i kupiłam sobie suchy szampon, o którym pewnie większość z was słyszała. Jeszcze go nie testowałam, zobaczymy jak się sprawdzi. Jutro chyba biorę się w garść, słuchawki na uszy i przejadę się gdzieś rowerem, chociaż spróbuję jakoś aktywniej spędzić ten dzień. Mama liczy na to, że umyję podłogi, haha no zobaczymy jak mi to wyjdzie, no ale jeszcze przeżyć przyszły tydzień i nareszcie wszyscy wrócą i ja powrócę do normalnego życia!
Jak wam mijają wakacje?

ASK FACEBOOK

24 komentarze:

  1. Koniecznie zrób recenzje tego suchego szamponu. Ja tam zasypiam trochę wczesniej niż o 4.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie cały dzień jestem na dworze z koleżankami, nie narzekam na brak ruchu! Jutro wyjeżdżam w góry, więc nie jest tak źle :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nieudane te wakacje ;p
    Śliczne zdjęcia.
    Według mnie ja też jestem no life xD Piąteczka :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego suchego szamponu, chyba skuszę się na niego ! Ja jutro idę do biedy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam ten szampon i mam nadzieje, że w tej biedronce zagości on na stałe! Nie wiem gdzie w Białymstoku jeszcze one są, a do Warszawy trochę daleko :/
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie też siedzę sama, bo każdy gdzieś wyjechał. No, ale od poniedziałku to się zmieeni :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używałam jeszcze tego szamponu ale wiele wypowiedzi na jego temat słyszałam. Ja już drugi dzień spędzam dosyć aktywnie. :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zakupić ten szampon, widzę na jego temat tyle pozytywnych opinii! ;)
    Ja spędzam swoje wakacje dość aktywnie- cwicząc i jeżdżąc na rowerze ;)
    xx
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj spędziłam dużo czasu na dworze, ale mam sporo dni kiedy jestem takim no lifem, haha.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój dzień jest podobny do Twojego, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwilowo wakacje mijają mi podobnie.

    http://what-can-i-say-about-myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię w takie dni czasem odpocząć całkowicie, nie robic kompletnie nic <3 Nie wiedziałam że Batiste jest w biedronce! Jak tylko tam będę to kupię, uwielbiam ten suchy szampon!

    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie mam podobnie , ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni haha ;)
    Mogłabyś zrobić recenzję tego szamponu? Bo w sumie cały czas nie jestem pewna jego zakupu ;pp

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dni mijają leniwie, nic mi się nie chce.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje wakacje aktualnie nie są za wesołe, nikogo nie ma więc nie można się spotykać. Zamulam przed komputerem, albo książką na dworze :(

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny wianuszek na ostnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wakacje mijają bardzo dobrze no i nareszcie je poczułam!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hah, simsy zawsze spoko ;))
    śliczny wianuszek <33
    Ja każdy dzień spędzam z kuzynką <33
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny wianek :)
    Uwielbiam zapach suchego szamponu, ale mam inny jego rodzaj, jednak pewnie wszystkie pachną równie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uh, coraz więcej osob poleca ten suchy szampon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje dni są strasznie nudne, jestem chora, na antybiotyku. :( Pogoda dopisuje, ale za bardzo nie mogę jeszcze wychodzić z domu. Życzę ci miłych wakacji, na pewno gdzieś jeszcze wyjedziesz. ;)
    Co do suchego szamponu, to rzadko kiedy jakichkolwiek używam... od tego jest okropny łupież. Ostatnio miałam timotei ( czy jak to tam się pisze) i cieszę się, że już go skończyłam. ;P
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://life-justi-or-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno, jak wszyscy wrócą wrócisz do codzienności razem z nimi :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥