niedziela, 6 lipca 2014

I can't feel these holidays

Minął już tydzień wakacji, a ja nadal mam wrażenie, że to krótka przerwa i za parę dni wracamy do szkoły. Nie dochodzi do mnie myśl, że już we wrześniu będę w trzeciej klasie gimnazjum. Jeszcze niedawno byłam w pierwszej, wszystko było takie inne, dziwne. Za rok znów będzie mnie to czekac, ale na razie nie chcę o tym myślec. Wczoraj, aby nie spędzic kolejnego dnia na kanapie, zrobiłam to, co zawsze robię kiedy mi się nudzi, czyli wyszłam na rower, a że Wiktoria też nie miała nic ciekawego do roboty pojechałyśmy razem. Przejechałyśmy się do parku, bo nie przychodziło nam do głowy żadne inne miejsce, zjadłyśmy lody, później poszłyśmy na kawę mrożoną i rozłożyłyśmy sobie kocyk na osiedlu w zaciszu. Sobie leżałyśmy i się śmiałyśmy prawie ze wszystkiego, no ale tak to już jest, kiedy jest się razem! Jak wróciłyśmy do domu, szybko poszłam pod prysznic, a potem gadałyśmy przez skypa i grałyśmy w simsy. Potem znowu nie mogłam spac do 4. Ostatnio mam straszny problem z zaśnięciem w nocy, a potem śpię do południa. Ale dziś wyjątkowo wstałam o 10! Niedawno wróciłam z rodzicami z muzeum wsi, był tam festyn, śpiewali itd. ale mnie to za bardzo nie interesowało i troszkę wiało tam nudą, dlatego rodzice się nade mną zlitowali i wróciliśmy do domu. Za chwilę lecę grac w moje ukochane simsy albo coś obejrzę. Jutro niby mamy jechac na plażę (dziś też mieliśmy), ale wiadomo jak to rodzice, obiecują a potem i tak nic z tego nie wychodzi. No nic, mimo wszystko mam nadzieję, ze wypali! Piszcie co u was słychac, co ciekawego robicie? :) może macie jakieś sposoby na nudę haha, chętnie skorzystam!
lubię jeśc włosy, tak właśnie (y)

25 komentarzy:

  1. Ja też mam wrażenie, że to taka przerwa :)
    Pozdrawiam,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie wyjątkowo w tym roku czuje wakacje :D Sliczne masz wlosy ;D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie w tym roku kompletnie nie czuję wakacji :( Pewnie zacznę się nimi cieszyć dopiero jak będą się kończyć, ale cóż :( Ja już w tym roku będę musiała iść do nowej szkoły, ale się z tego powodu cieszę! Uwielbiam zmieniać dużo w swoim życiu haha :D

    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wakacje poczułam bardzo szybko bo juz na zakończeniu roku szkolnego! Może ty też niedługo je poczujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tak czsami ze spaniem. Okropne. :( Ja mam wakacje prawie miesiąc krótsze.. Bo idę pierwszy roik do Norwegii, a tam wakacje kończą się 15 sierpnia. Ale zaczynają się wcześniej xd

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero początek wakacji, jeszcze można nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A już jutro będzie mijał powoli drugi tydzień :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dzisiaj miałam "rodzinnego" grilla :D Za to jutro albo spotykam się z przyjaciółką, albo jadę z pieskiem nad jezioro :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja coraz bardziej zaczynam odczuwać wakacje:))

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wczoraj byłam u mojej koleżanki i pojechałyśmy na stadion pod zraszacze. Potem pojechałyśmy do niej i kąpałyśmy się w basenie. A dzisiaj nudy ;(
    http://weraaa-blog.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy tydzień wakacji minął strasznie szybko, a to dlatego że nic ciekawego właściwie nie zrobiłam i już wszystko zapomniałam. Ze mną też nie najlepiej. Np. teraz jest godzina 1.52 a ja siedzę na laptopie bo spać nie mogę :> Budzę się zazwyczaj do 12. Sposób na nudę? Na pewno wyjść z domu nawet samemu. Zazdroszczę osobom które mają teraz basen i całymi dniami mogą w nim przesiadywać.
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno wszystko pójdzie po Twojej myśli i pojedziesz z rodzicami na plażę, trzymam kciuki :)
    Ja, podobnie jak i Ty, gdy mi się nudzi również gram w simsy ;>

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie możesz zasnąć, to kup w aptece "Melatonine" najlepiej 5mg i weź jedną tabletkę 30 minut przed położeniem się do łóżka. Będziesz spać spokojnie. Mi pomaga. Ale tylko JEDNĄ!
    Ja wakacje spędzam nudno, na antybiotyku :( Ale jest lepiej, przechodzi.
    Zapraszam do mnie: life-justi-or-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybieram się na basen i dla mnie to idealny sposób na nudę. Poza tym czytanie książek, gry, ale inne niż Simsy, bo dla mnie Simsy są naprawdę nudne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też siedze soie i gram :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nadal nie potrafię zachwycać się tymi wakacjami, jakoś ich nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam wrażenie, że za chwilę idę do szkoły! Jakbym miała po prostu dłuższy weekend, a potem zaraz do szkoły. Dziwne uczucie haha.
    Jak spędzam wakacje? No dzisiaj na przykład rano biegałam, potem byłam na zakupach, a jeszcze później opalałam się w basenie na materacu ♥ Wieczorem pewnie jak zwykle będę czytać książkę.

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój rowerek dzisiaj będzie myty :D
    Sposoby na nudę , powiadasz ? :) Hmm.. zazwyczaj gdy się nudzę to jeżdżę rowerem albo ... robię sesje zdjęciowe moim koleżankom :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat dla mnie wakacje są jak zwykła przerwa tylko dłuższa niż zwykle, też nie za bardzo czuję te wakacje, ale przynajmniej mogę się wyspać, chociaż ostatnio siedzę do późna w nocy i oglądam filmy. Gdy się nudzę to przeważnie szukam jakichś diy na blogach, przeglądam blogi, czytam albo słucham muzyki i śpiewam, to znaczy drę się :) Najgorsze jest to, że ostatnio jest strasznie gorąco i duszno, a tego nie cierpię, wolę jak jest chłodniej, ale co poradzić w końcu jest lato.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    www.riabooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez to do mnie nie dochodzi :) Ale 15 sierpnia kończą mi się wakacje. Idę pierwszy raz do szkoły do Norwegii .. rownieczesnie "sdsjfksdfsndkjc" połączone z "ugh" .. Mam pomieszane uczuucia. Ale chcę wyjechać. tak myślę. (y)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. też ostatnio mam problemy z zaśnięciem i wstawaniem ://
    nuda również mnie dopada, jeszcze pogoda ciągle się zmienia do południa gorąco, a po południu leje jak z cebra więc dużo na dworze nie porobię.
    + piękne zdjęcia ♥

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam jakoś problemy z zaśnięciem, bo jest zbyt gorąco...
    Mnie nuda nie dopada :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka i piękne włosy!
    http://neleek.blogspotcom/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥