czwartek, 3 lipca 2014

Q&A

Rudy to twój naturalny kolor?
Tak, ale gdzieniegdzie mam takie blond pasemka i włosy mi się rozjaśniają.

Masz jakieś kompleksy?
Całą masę, jednak staram się o nich nie myśleć, nie porównywać się do innych i zaakceptować swój wygląd :)

Masz jakieś zwierzątko?

Nie mam, ale chciałabym bardzo mieć psa :(

Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
Nie mam ulubionej, jednak lubię bloga binki, meryandblue, marty, ankyls, szczurka i oli.

Co najbardziej w sobie lubisz?
Mało rzeczy mi się w sobie podoba, ale jeżeli miałabym już wybierać to by były chyba oczy.

Marzenie z dzieciństwa?
Marzyłam, żeby zostać piosenkarką, mieć autograf Gosi Andrzejewicz albo Dody i pójść na koncert Hannah'y Montany hahaha
Co cenisz u innych?
Cenię to, jacy są w stosunku do innych, kiedy potrafią przyznać się do błędu i przeprosić, kiedy ktoś pierwszy wyciąga rękę na zgodę, kiedy ludzie bezinteresownie ofiarowują innym swoją pomoc.

Co cię irytuje w innych?
Drażni mnie, kiedy niektóre dziewczyny perfidnie zjeżdżają cię wzrokiem, uważają się za lepsze, obgadują cię za twoimi plecami.

Gdyby można było cofnąć czas, zrobiłabyś to?
O tak, bardzo chciałabym znowu być małą dziewczynką :(

Ile czasu prowadzisz bloga?
Od lutego 2013 r., czyli już rok i 4 miesiące.

Twoje ulubione zespoły muzyczne?
One Republic i Imagine Dragons.

Ulubiona piosenka?
Kocham ten teledysk :(

Chciałabyś mieć młodsze rodzeństwo?
Lubię małe dzieci na jakąś godzinę, dwie. Potem działają mi na nerwy, więc raczej nie chciałabym.

Jaki masz szablon na blogu?
Rewelacja biały.

Ulubiony film?
I wciąż ją kocham, The Last Song, Trzy metry nad niebem.

Co najbardziej lubisz jeść?
Lody!
Najlepsze wspomnienie?
Mam całą masę cudownych wspomnień, trudno mi wybrać najlepsze :)

Jakie masz rady dla początkujących blogerek?
Przede wszystkim, aby nie robiły nic na siłę. Jeżeli nie chcesz lub nie masz o czym napisać to po prostu tego nie rób, lepiej poczekać jakiś na porządny post z ciekawą treścią i ładnymi, jasnymi zdjęciami, niż codziennie zostawiać 4 linijki i dodawać zdjęcia z kamerki.
Jeśli chodzi o reklamę, to aby nie kopiowały i wklejały tego samego tekstu na blogach. Szczególnie tekstu typu "super blog, zapraszam do mnie", bo tym raczej nie zachęcą do odwiedzania swojego bloga, tylko wręcz przeciwnie. 

Jak doszłaś do tak dużej ilości wyświetleń i obserwujących?
Jakoś samo przyszło, po prostu robiłam to co kocham robić :)

Czy robisz designy na zamówienie?
Nie umiem.

Dlaczego zaczęłaś blogować?
Myślę, że tak jak większość blogerek znalazłam bloga Lucy no i pomyślałam, że blogowanie to świetna sprawa, więc założyłam swojego własnego.

Kim chcesz zostać w przyszłości?
Echh, ja nawet nie wiem co będę jutro jadła na śniadanie, więc nie pytajcie mnie o tak daleką przyszłość...

Jak długo myślisz blogować?
Nie myślę o tym, póki to lubię to to robię.
Książki jakie czytasz?
Na razie nie mam zbyt wiele czasu na czytanie książek, ale chcę sobie kupić Pamiętnik.

Jaka jest twoja ulubiona książka?
I wciąż ją kocham, najlepsza książka i najlepszy film! <3

Uprawiasz jakiś sport?
Leżing smażing :3

Dobrze się uczysz?
Ja prawie wcale się nie uczę, więc niezbyt.

Twój ulubiony strój dnia?
W chłodne dni lubię nałożyć wygodne leginsy i jakiś ciepły sweterek lub bluzę, a w cieplejsze to lubię ubrać się w jakąś sukienkę lub spódniczkę.
Jak twoi rodzice dowiedzieli się o prowadzeniu bloga?
Moja siostra im powiedziała, a potem sama wszystko im wyjaśniłam i go pokazałam.

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, oglądać tv, piec, spotykać się z przyjaciółmi, jeździć na rowerze, robić zdjęcia, spać!

Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Raczej tak, sama mam przyjaciół i jest między nami jest wszystko w porządku.

Ulubiony przedmiot w szkole?
Geografia i plastyka.

Oglądasz kanały na YouTube?
Nie, bo wszyscy teraz na youtubie ciągle o tym samym i staje się to powoli nudne.

Jakie jest twoje hobby?
Lubię piec różne słodkości (ale niestety nie umiem i wychodzą zakalce). Fotografię chyba też mogę zaliczyć do hobby.

Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Nowy Jork, Chicago, Los Angeles.
New york🙌
Ulubiona herbata?
Earl grey z cytrynką <3

Czy twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?
Tym najbliższym powiedziałam, raczej nie udostępniam nigdzie linku do bloga, bo nie widzę takiej potrzeby.

Zapraszam na facebooka, aska, instagrama i vinted :)

19 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi na pytania :) Wszyscy moi znajomi i nawet Ci dalsi dowiedzieli się o blogu, czasami to miłe, a czasami wkurza. Zazdroszczę Ci włosów, masz bardzo fajne, długie. Nie wiem czemu, ale mimo komentarzy niektórych osób na temat tego koloru bardzo podoba mi się rudy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo zobaczyłam bloga Lucy i założyłam własnego :)
    Też bym chciała cofnąć czas :)
    Też w sobie najbardziej chyba lubię oczy :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O moim blogu na razie wie tylko przyjaciółka, ale za jakiś czas postanowiłam, że go udostępnię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, masz takie piękne włosy! Od razu skojarzyłam z Meridą :)
    Ja miałam z natury jasny blond, potem troszke ściemniały i teraz są takie złociste, nieco wpadają w rudy.
    Naprawdę zazdroszczę Ci tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :))

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie ci jest w rudym! :)

    rosy-roosy.blogspot.com/ serdecznie Cie zapraszam
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie odpowiadasz na pytania i chce się to czytać :)
    Też lubię tą herbatę, pyszna jest :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, też oglądałam i czytałam "Wciąż ją kocham". Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sobie nie wyobrażam życia bez youtube! haha xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczny kolor włosów :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi. :)

    Zapraszam. :)
    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne odpowiedzi , a twoje włosy są mega śliczne :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moimi ulubionymi zespołami również są One Republic i Imagine Dragons ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również ostatnio bardzo polubiłam One Republic, od czasu do czasu słucham ich piosenek ;)
    Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna !!!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetne włosy w takim razie, nie lubię typowych rudych włosów, ale ty masz takie fajnie rozjaśnione. Dobre rady :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o książki to mogę Ci polecić "Gwiazd naszych wina" oraz "Kwiaty na poddaszu". ;)
    Dużo się o Tobie dowiedziałam. :D

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne odpowiedzi <3
    Mamy podobne ulubione filmy ;)
    + dziekuję za 4 odpowiedz ♥ :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię geografię. :)
    Ładne zdjęcia, jak zawsze.

    http://what-can-i-say-about-myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥