piątek, 25 lipca 2014

Wracam!

Pewnie zauważyliście, że przez jakiś czas blog był zawieszony. Potrzebowałam krótkiej przerwy, bo to co tu robiłam przestało mnie cieszyć i zaczęłam się zastanawiać czy to wszystko ma jakikolwiek sens. Jak widać wystarczyła mi mała przerwa, żebym za tym zatęskniła i oto jestem! Chciałabym jednak coś tutaj zmienić, ale chyba nie do końca sama wiem jeszcze co. Starych postów nie usunęłam, tylko przywróciłam kopię roboczą, szkoda by było mi usuwać tego wszystkiego, co pisałam do was ponad rok :)
Wracam nie tyko do blogowania, ale niedawno też wróciłam do domu, bo ostatnie dni spędzałam u Ewy na wsi. To miejsce i mała garstka ludzi, których poznałam tak bardzo różnią się od tych w mieście... Było naprawdę świetnie, codziennie coś robiłyśmy i nie było dnia, żebyśmy się nudziły, dlatego w sierpniu jadę znów! Oczywiście nie obeszło się bez masy zdjęć, które za chwilę wam pokażę. Kiedy tam jestem czuję, że naprawdę są wakacje, siedzenie do 23 na podwórku, dosłownie każdego wieczora nam odbijało i codziennie chodziłyśmy 6 km do sklepu po lody lub picie haha :) Raz zrobiłyśmy dość spore zakupy i pan, który stał za ladą chciał od nas 100 zł, my takie przerażone, bo przecież kupiłyśmy zaledwie pięć butelek picia (mało bardzo) i kilka paczek orzeszków, paluszków i czipsów. Ale zaraz nas uspokoił, że to żart, nasze miny musiały być bezcenne :) Wiecie, mogłabym opowiadać tak jeszcze więcej, bo jeszcze długo będę miło wspominać ten pobyt, ale zostawiam wam fotki, które będą mi wspominać ten cudowny czas!
Chyba moje ulubione zdjęcie :D
 Fajne piegi na ręku :(
 Codziennie siedziałyśmy na takiej górce z piasku i miałyśmy taki cudny widok :D
 Taki super bukiecik dostałyśmy od naszego 10-letniego kolegi <3
 Możecie pytać na asku tu :)

28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia zrobiłaś <3 Nie zawieszaj bloga więcej, bardzo przyjemnie się go czyta
    Też jestem białostoczanką hehe ;3 powodzenia w dalszym pisaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że wróciłaś. Super zdjęcia. Czytałam opis i ja mieszkam w okolicach Białegostoku.
    Może wspólna obserwacja.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, 1 zdjęcie najlepsze ♥ No to udanych wakacji :D

    http://patrz-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerwa każdemu dobrze robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że taka przerwa więcej się nie pojawi ^^
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała przerwa nikomu nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie :)
    Cudne zdjęcia!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne zdjęcia !!! <3


    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne, słoneczne zdjęcia :) Aż miło się patrzy! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnej jakości zdjęcia. Aż miło patrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego powrotu ;)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjecia :) w wolnej chwili zapraszam do siepie pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia *_* Zapraszamy na naszego bloga jeśli Ci się tam spodoba zaobserwuj, a my Ci się odwdzięczymy http://wuki-and-czusi.blogspot.com/ , Udanych wakacji :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie cudne zdjęcia ^^
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i daj mi znać na 100% i ja zaobserwuje :)
    1perfectdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo blogerek tak ma, ja także miałam. Nawet chciałam usunąć bloga, ale teraz widzę jaki błąd bym zrobiła :)
    Mam nadzieje, że nie przestaniesz pisać dla nas :(!

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Jak się jest już dłuższy czas w blogosferze to w chwili zwątpienia każda mała przerwa uświadamia jak bardzo jesteśmy związani z naszym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku, włosy! :))
    Każdy potrzebuje czasem przerwy. Nie tylko od szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia super jakość. Zakochałam się w tym zdjęciu w wianku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne to zdjęcie z koleżanką, od tyłu z kwiatami we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się to zdjęcie z pisakiem ;)

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówiąc szczerze jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi się podoba, nie przestawaj blogować ;) Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki :D


    http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodki kociak <3
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia :) jestem tu pierwszy raz i już wiem że nie ostatni :D

    4udrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeej, zdjęcia są przecudne. *w*

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ;) Leon, ładne te piegi na ręku xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy potrzebuje jakiejś chwili przerwy ;)
    Ja mieszkam na wsi, więc widoki mam fajne i nie narzekam.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥