niedziela, 10 sierpnia 2014

Home sweet home

Hej kochani! Dziś wróciłam z mojego wyjazdu na mazury i powiem szczerze, że gdyby nie brak ciepłego łóżka (bo tam spałam w skarpetkach dalej trzęsąc się z zimna) to mogłabym tam jeszcze zostać. Zawsze wieczorem szłam z Izą na plaże i siedziałyśmy na pomoście, widoki był cudowne! :) Każdego wieczora też rozpalaliśmy grill, przez co po prostu nie mogę już patrzeć na żadne mięso haha. Ogólnie to nic specjalnego nie robiliśmy, codziennie przesiadywaliśmy na plaży pływając albo się opalając, ja przeważnie leżałam na materacu i tak połowa dnia mijała, a potem wracaliśmy do domu na grilla. Ciesze się, że w ten sposób spędziliśmy ten czas, bo zazwyczaj na moich wyjazdach pada deszcz i zwiedzamy wszystko co się da, żeby zabić jakoś czas, a tego po prostu nie znoszę! Leżenie plackiem na piasku i opalanie się to jest to haha! Wi-fi niby było, ale tylko przy recepcji gdzie było dość sporo osób i jakoś nie miałam ochoty zabierać tam laptopa, od czasu do czasu sprawdzałam co się dzieje na asku itp. przez telefon, w sumie cieszę się, bo mogłam odpocząć od tej całej codzienności, wiecie o co chodzi :) Być może, że jeszcze pojadę znowu na wieś do Ewy, ale to wszystko jeszcze się okaże. Teraz pozostało mi odliczanie do następnych wakacji, bo prawdopodobnie jadę do Stanów do mojej cioci, także już nie mogę się doczekać haha! W sumie zdjęć za wiele nie robiłam, bo skupiłam się na filmikach. Niedługo to skleje i pewnie wstawię, a teraz biorę się za nowy design bloga, bo ten jakoś mi się już znudził. A wy gdzieś wyjeżdżaliście? Jak wam mijają wakacje? :)

17 komentarzy:

  1. Ja byłam w Chorwacji i w przyszły piątek jadę na cały dzień do Poznania do aquaparku :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej wakacje udane :) Drugie zdjęcie mnie powaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam w Tucji, a w następnym roku planujemy wyjazd do Chorwacji albo Grecji ;)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zazdroszczę wakacji! piękne zdjęcia.
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, do Stanów? Ale fajnie! Zawsze żałowałam, że mam rodzinę jedynie w Polsce. :)
    Mazury to piękne miejsce i bardzo chciałabym kiedyś tam pojechać, choć obawiam się komarów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam w tym roku na Mazurach, cudownie tam jest :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :) Nie ważne jak się spędza wakacje, najważniejsze, żeby nie siedzieć w domu i oderwać się właśnie od tej internetowej monotonni :) Wyjazd do stanów - zazdroszczę! NY - moje marzenie! :))

    http://claudias-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wyjazd! Ja byłam tylko na obozie ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wiele stresow zwiazanych ze szkola w te wakacje..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już wróciłam z wakacji i teraz w sumie odpoczywam ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w robieniu designu :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To dużo się u Ciebie dzieje na wakacjach tylko pozazdrościć wrażeń! :D
    + świetne zdjęcia, piękne widoki!
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę takich wrażeń podczas wakacji, ja już wróciłam z wakacji i teraz tylko odpoczywam i plażuję z wujkiem,ciocią i kuzynem którzy niedawno przyjechali:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Mazury ♥ Najchętniej to bym tam zamieszkała ;)
    Fajne zdjęcia!

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja pod koniec tygodnia wyjeżdżam nad morze:) ewentualnie w ostatnich dniach sierpnia wypad do Wrocławia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Uwirlbiam tak plazowac i leniuchowac, zazdroszcze wyjazdu do Stanow ;) Ja jestem teraz nad morzem i czas spedzam tez caly czas na plazy.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥