wtorek, 12 sierpnia 2014

Jak zwykle

Hej! Jak wam mija kolejny, wakacyjny dzień? Powiem, że mi dość leniwie. Leże pod kocykiem, pije arizone i jem najlepsze jedzenie na świecie... pierogi! :D Miałam trochę ambitniejsze plany na dzisiejszy dzień, jednak odkąd wstałam jest mi strasznie zimno i pomyślałam, że bezpieczniej będzie zostać pod kocem. Leże póki mogę, bo już za niecałe 3 tygodnie znów usiądziemy do szkolnych ławek i znowu się zacznie te wstawanie rano, zakuwanie... Brrr, na samą myśl mam dreszcze. Znowu zobacze te wszystkie twarze... Spójrzmy pozytywnie, został mi rok w tej nieszczęsnej szkole, może w nowej szkole będzie lepiej? Jejku i jeszcze w kwietniu egzaminy :( Dobra, zostało nam jeszcze troche tych wakacji, więc na razie nie myślmy o tym, bo koszmary po nocach się śnić będą! Filmik z wyjazdu skleje jak znajde kabel usb do aparatu, co się raczej nie stanie, bo szukam go już ponad pół roku i nic, więc będę musiała się wybrać do sklepu po nowy. Jutro lub pojutrze przyjdę do was z postem tematycznym, bo jak widać u mnie nic nowego. Macie jakieś propozycje co do postów? :)

19 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Mh Arizona. Tak też nie mogę uwierzyć, że jeszcze tylko 3 tygodnie wakacji.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek :)
    Ja się cieszę, że już koniec wakacji, jeszcze niecałe 3 tygodnie i poznam nowych ludzi w nowej szkole ^^
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jakoś nie płaczę z powodu szkoły, bo wiem, że ani się obejrzę a już będą kolejne wakacje. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze niestety dwa lata muszę chodzić do tej samej szkoły ;/
    czekam aż kupisz [lub znajdziesz] ten kabel i wstawisz filmik z wyjazdu xd
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie przepadam za swoją szkołą, na szczęście teraz idę do liceum i mam nadzieję, że nowa szkoła okaże się zupełnie inna :)) Mniam! Pierogi, uwielbiam! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie wyszłaś na tych zdjęciach! :) Ja również nie cieszę się z powrotu do szkoły i oby te trzy tygodnie nie minęły jakoś szybko... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów Arizonka :D Prześliczne zdjęcia, jesteś taka fotogeniczna :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Egzaminy wcale nie są takie straszne. Ja pisałam je w tym roku. :) Nie masz się czym stresować. Nie są takie trudne, jak wszyscy mówią. Masz śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygladasz !
    Idealny wianuszek ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety zostały już tylko 3 tyg. i do szkoły...
    Ale są i pozytywne strony- będziemy mogli spotykać się codziennie ze znajomymi.
    Co do postów to może np. kosmetyczni ulubieńcy lata? :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz w tym wianuszku. Jakby zrobiony specjalnie dla Ciebie.



    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  12. `ale teraz jest szał na tę Arizonę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teraz też idę do 3 gimnazjum i bardzo się tego boje, ale staram się jeszcze nacieszyć wakacjami :)
    Świetny blog, obserwuję
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ten tydzień zaczęłam leżeniem w łóżku i graniem w simsy. Tak pewnie będzie te jutro. W piątek będą goście, więc przynajmniej coś się będzie działo. W sobotę MOŻE posprzątam w pokoju i w niedziele do aquaparku :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ide juz do 1 technikum, z jednej strony jestem ciekawa wiec chce juz szkole, z drugiej strony wrecz przeciwnie :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczniutko wyglądasz w tym wianuszku :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jaka Ty masz sliczna urode :o *.*
    Obserwuje!
    Ja testy dopiero za 2 lata pisze :)

    http://nicoola-nicoola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne masz włosy ;) Powodzenia na testach gimnazjalnych haha ;))
    Obserwuję ;)
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia i cudowne włosy *.*
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥