środa, 13 sierpnia 2014

Moje łupy z lumpeksów

Dziś pokażę wam, jak mówi tytuł, moje łupy z lumpeksów. W sumie nie do końca moje, bo niektóre z tych rzeczy znalazła mi siostra, a to dlatego, że do second handów zazwyczaj jeździmy razem i znajdujemy sobie różne rzeczy. W zasadzie te ubrania, które zobaczycie to nie wszystkie, które są z sh, ponieważ niektórych już nie noszę lub po prostu są w praniu. Wiem, że niektóre są pogniecione, ale bardzo ciężko było mi wyciągnąć żelazko i deskę, no tak typowe dla mnie! Ale nie jestem fanką prasowania i niestety jest to dla mnie jak kara i zajmuje mi to ponad godzine :( No nic, wartość większości rzeczy nie przekroczyła 20 zł, prócz jednej bluzy z łatami na łokciach, bo za nią, o ile dobrze pamiętam, dałam 30 zł, jednak strasznie mi się spodobała i ją wzięłam nawet za tak wysoką cenę. Jeśli reszta rzeczy się wypierze to postaram się zrobić drugą część :)
jbc. spodenki nie są z lumpeksu :)
Która rzecz spodobała wam się najbardziej? :) Wracam na instagrama, zapraszam! MÓJ ASK

28 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się chyba sweter na ostatnim zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek na ostatnim zdjęciu jest przecudowny! :) A tak poza tym, to wszystkie rzeczy też są świetne, ja jestem totalnym beztalenciem, jeśli chodzi o szperanie w sh :P

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza z łatami jest świetna !

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy! *.* każda naprawdę śliczna :-)
    ciekawe czemu ja tak szukać nie umiem :'( haahha
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 rzecz najbardziej przypadła mi do gustu :D
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy sweterek strasznie mi się podoba :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to możliwe, że kupiłaś tyle świetnych ubrań?! Ja z przyjaciółką chodzimy po sh od dłuższego czasu i znalazłyśmy jedną spódniczkę ;c

    Zapraszam na nowy post!
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ile świetnych rzeczy *-* Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka i druga w drugim rzędzie z napisem "geek" mam podobną, tylko że szarą :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodenki pasują do wszystkiego. Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piekne jejku <3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z drugiego rzędu wszystkie bluzki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy. ;o

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz niebieskiego sweterka- wszystko mi się podoba ! Ale jednak moim ulubieńcem jest zdecydowanie koszula czerwona, poniewaz wszędzie takiej szukam ! :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko śliczne *-*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 bluzka jest bardzo fajna, bluzka z długim rękawkiem koło fioletowej bluzy tak to najlepsze jak dla mnie ;D
    Pójście do szkoły mnie też przeraża ( to do poprzedniego posta ) Szczerze nie mam ochoty znów patrzeć na tych wszystkich ludzi..
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza z naszywkami na rękawach jest wspaniała.
    I pomyśleć, że takie rzeczy można znaleźć w sh :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  17. Tanie nie znaczy złe
    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłaś sobie prześliczne rzeczy ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ciuszki! Bluza z łatami na łokciach cudna, ale wszystkie rzeczy są świetne! ♥
    Opłaca się kupować w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bluza z łatami na łokciach i ta koszulka z napisem GEEK <3 *.* gdzie Ty masz takie fajne lumpeksy? :( weź mi to oddaj, haha zwłaszcza tą koszulkę :D
    muszę się wybrać :) śliczne rzeczy znalazłaś :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bluza z latami i sweterek na ostatnim zdjeciu, swietne rzeczy:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie sądziłam, że w lumpeksach i sh można znaleźć tyle ładnych ubrań ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
dziękuję za wszystkie miłe słowa ♥